Tuesday, September 28, 2010

  eh! saya tengah MARAH ke?




oh ! sungguh marah sama itu ms word . gedik sungguh ! degil ! tidak mau mendengar kata ! sengaja mau membazirkan masa saya hanya mengadap word buat resume . huh ! 


ditambah dengan hati yang sedang bergelodak marah . segala kerja yang dilakukan pun dalam keadaan marah . ish ! tak paham . tak pahamla kenapa orang sibuk sangat pasal saya . ada saya kesah pasal kamu ? ada ??? adakah saya masih kecil ? adakah saya masih budak perempuan yang tidak pandai membuat keputusan ? OMG !  


terima kaseh kerana mengambil berat . terima kaseh kerana terlalu mengambil tahu . thank you for being my S T A L K E R !


kepada kamu . keputusan saya akan sentiasa begitu . sekali button E N T E R ditekan . maka tidak akan berpatah balik . maaf . kerana kamu menjadi mangsa keadaan . biar semua orang berpuasati . biar semua orang lega . biar semua orang tidak akan sibuk lagi akan hal saya . saya memang budak perempuan yang masih tidak sesuai untuk melalui perjalanan hidup yang sedang dilalui oleh kawan-kawan perempuan saya .


menyerahkan segala-galanya kepada takdir memang seperti manusia yang tidak pernah berusaha untuk mengubah nasebnya . tetapi dalam hal ini . biar takdir yang menentukan segala-galanya . biar masa yang menentukan apa yang bakal berlaku pada masa nanti . 



0 kaseh sayang :