Tuesday, December 07, 2010

  BANNER CONTEST ! jom ramai ramai join ! ! !

Tag ! tag ! taggggg ! ! ! ! tengok tajuk entry macam saya je yang buat contest tu kan . eh . eh . bukan . bukan . saya hanya dan memang hanya telah ditag oleh cik anis idayu untuk join banner contest ini . berpikir hundred plus juga mau join contest ini . yela . . . . cuba tengok banner blog saya . cuba tengok dekat dekat . lagi dekat cikit . kan chantek dan layak la sangat tu sampai nak masuk banner contest . ngeh ! tapi oleh kerana sudah ditag . maka . tak baek kecikkan hati orang tau . agagagaga . . . .




A few step to follow :

1) menjadi follower cik laksamberlipat .

2) copy paste entry ini di link cik laksamberlipat yang INI .

3) letak banner pada sidebar . macam dalam blog saya ini ok . heeee . . . .

4) mengetag 3 orang kawan . dan orang yang bertuah itu adalah :
cik tasha
enchek fendi
- enchek ajan


Tarikh tutup adalah 2 Januari . pemenang akan diumumkan 22 Januari .


Hadiahnya :
tempat pertama : top-up RM30
tempat kedua : top-up RM10
tempat ketiga : top-up RM 5


Dengan ini . diperintahkan . orang orang yang telah ditag . wajib join contest ini . WAJIB ! bukan sunat . tak join siap ! *sila bayangkan muka saya garang . takot kan . :p*



3 kaseh sayang :

a'Jan said...

letak banner pada sidebar? cam na 2..?

contest yg mengelirukan.. contest 18SG nie..hehe

aNa HaSaNaH said...

haha..jan sejak bila ko pndai nk label cntest2 pun ade 18sg..ni U la..umum

Azriyani Bunaim said...

jan : aish jan ni...mcm nk sgt contest 18SG je.hukhukhuk...nnt aku bt contest 2 khas utk ko.:p