Monday, December 13, 2010

  sekali sekala

Percobaan pertama .


Memang cobaaaaaaaaaaaan . 


Lokasi : danga bay , johor tanah tumpah darahku .


Tema : santai santai ikut sukati .


Pakaian : kemeja belon , jeans 3bulan tak basuh , tudung ibu ibu , selipar jamban .


Juru makeup : natural beauty ( pimple , eyeback , scars absolutely natural )


Juru gambar : NMF yang kadang kadang sengal . :p











*********************************************************************************


Lokasi : jusco bukit indah , singgah selalu , johor bumi bertuah .


Tema : hang out bergusip .


Pakaian : macam macam style ado .


Juru makeup : makeup sendiri sudeh .


Juru kamera : sendiri kasi tangkap . 











sekian . 


tak larat sudah . 


tak larat tengok muka sendiri ! 


terubat tak rindu tengok saya ?


ngeh ! 


selamat malam kawan kawan . . . . 


z z z z Z Z Z Z Z Z Z Z



8 kaseh sayang :

aNa HaSaNaH said...

wahhhh..sy shukeeee gambar kt atas 2 walaupun pakai tudung ibu2..hihihih

1+1=infinity said...

yani! anda la paling tggi d antra kwn2 anda..mmg malaysian next top model la ging!

Azriyani Bunaim said...

nurul : terima kaseh krn shuke pic saye. heeeee....

tasha : 2la.tinggi smpai nk amek gmba saye tpakse mrendahkan bdn.ngeh!malaysian next top model???mati idup smula pn xlayak oh wahai cik tasha...hukhukhuk..

Afendi Othman said...

wah..agaknya bilalah lensa afendi dapat mengambil gambarmu ye./.

Azriyani Bunaim said...

hehehe....ade rezeki bli slr k.

1+1=infinity said...

haha...bleh ba kalo ko yani

a'Jan said...

Yani, ko tgk gmbr ko yg ke 4.. tgk reaksi muka budak 2.. funny giler..haha. Aku rasa, dlm mind dia mesti dia pikir cam nie..


budak aka stalker : "esk aku bg taw parent aku la, maw pinang akak nie jd wife num 2 aku.."


hahaha.....

Azriyani Bunaim said...

hahahaha...sengal ko jan! bongok! bdk 2 xde nafsu pd ppuan lgla...aku je yg bernafsu tgk dea.kahkahkah...