Thursday, December 16, 2010

  blog bukan sebarang blog.ini BlogLarian.

Yeeeha ! ! ! yeba yeba andre !  saya telah ditag lagi . kali ini saya telah ditag dengan BlogLarian . orang yang baek hati yang telah mengetag saya adalah fendidahada . oh ! xie xie enchek fendi . saya amat terharu kerana sudi mengetag saya . *sambil kesat hingus* 

Actually saya pun tak paham sebenarnya apa BlogLarian ini . tiru ayat enchek fendi . mintak izin pinjam kejap . . . . T___T tapi oleh kerana saya gigih yang amat . banyak kali jugala pergi usha BlogLarian tersebut . dan akhirnya . berjaya juga saya memahamkan diri saya tentang BlogLarian ini . oh ! begitu rupanya . :D




Apa itu BlogLarian ?

BlogLarian ni satu method untuk sesiapa yang suka nak blogwalking . BlogLarian ni juga mengumpulkan beratus ratus blogger punya link . so , kalau nak blogwalking pada sape sape yang berminat tu amat digalakkan . senang dan mudah ! (copy paste ayat enchek fendi lagi)


Maka . untuk melengkap tag ini . saya perlu melengkapkan slogan di bawah :


Saya suka berblogwalking kerana 

dapat membaca entry entry yang menarik selain menambah pengetahuan serta dapat menambah kenalan disamping bertukar pandangan . 


Seterusnya . saya perlu mengetag 3 orang blogger laen untuk join BlogLarian ini :



Jika kamu tidak faham akan tag ini . kamu boleh skodeng ke blog INI ok . 
jelas lagi terperinci !



11 kaseh sayang :

Afendi Othman said...

thanks jawab..kekeke

Shaheila Malek said...

nice to meet u, slm pkenalan~

Azriyani Bunaim said...

fendi : u r welcome..:)

shaheila : hye!nice 2 meet u 2 my dear..;)

FareedSairi said...

dah dapat rumah no 140 :)

beeha ben said...

kita serumah...heee.........

1+1=infinity said...

mcm mana tuh yani?haha

Azriyani Bunaim said...

fareed n beeha : eh, kite srumah la...nice 2 know both of u...;)

tasha : cube view blog yg yani bg link 2. dea ade explain how to join bloglarian.:) kalo xphm gak...u can ask me ok.

aNa HaSaNaH said...

Thanks 4 tagging

Azriyani Bunaim said...

u r welcome nurul...:)

aNa HaSaNaH said...

wah..sy semakin blur ape nk buat ngn tag e2..huhu

Azriyani Bunaim said...

hahahaha...gi kat link yg yani bg 2. dea ade explain.:) kalo xphm gak...u can ask me.