Friday, December 03, 2010

  tag!

pengumuman . pengumuman . saya telah ditag oleh natasha hudson . eh . eh . bukan . natasha anak uncle latip . he . he . he . dea kawan saya . kawan saya ok . kawan saya . kenapa saya ulang banyak kali ? supaya kamu tahu dea kawan saya . har . har . har . saya telah ditag beberapa minggu yang lalu . tapi maklumla . sibuk barangkali . sekarang baru ada masa terluang lagi terbuang .


i will tag some of bloggers dat i know well and all u guys need to do is to reply the tag , post it in ur entry  . . . and tag anyone u know . . . 
hamek kau sekali tag ini in english daaa . . . . 


1st Question 
How long u became a blogger ?
Oh ! about a few months ago . if i'm not mistaken la . kalau tanam pisang da berbuah banyak kali ni . kih . kih . kih .


2nd Question
Reason u write ?
I loike to merepek meraban . and i think i'm good in writing . not writing essay . but writing membebel bebel . 


3rd Question
What language u are using for blogging ?
Of course la Bahasa Melayu Bahasa Kebangsaan yang perlu dibanggakan . saya kan anak Malaysia . arrgghhh ! ! ! jawab tag ini je saya berbahasa omputih . :p


4th Question
U designed ur own header or ask someone to design ?
I design it by my own lorrr . blog saya cikai je maaaa . . . . so , i just design it as simple as it looks nice . wah ! very nice !


5th Question
How many followers so far ? all the that u know ?
Oh ! i only have 19 follower . terbukti saya tak cukup hot ! har . har . har . walaupun sikit . tapi cukup saya hargai . semua saya kenal . semua kenal saya .   tapi saya tau saya ramai stalker . kih . kih . kih . 


6th Question
U prefer blog walking when u are free compared to reading ur own blog for hundred of times ?
Both . copy answer from tasha . har . har . har . 


7th Question
U like to drop some comment at ur friends blog ?
Depends with my mood and the entry is about . kalau comment merepek merepek kan annoying tu namanya . . . .


8th Question 
What u been up to lately ?
Craving to watch movie ! ! ! and hang out at nite tengok lampu lampu jalan yang berwarna warni . i really miss it !


9th Question
Any on and off now ?
Sometimes my hp on off ikut sukati dea . beli iphone4 kang baru tahu . and the thing that really off  now is my heart . ops ! theeetttt ! ! ! jawapan takde kena mengena tau . 


10th Question 
Last but not least . tag ur friends that u really wanted him / her to post the same entry with different answers .
5)  abang abang yang baca blog ini . ada ke ? errrrkkk ! ! !


abang abang yang telah ditag wajib buat tag ini okeh . tak buat siap ! compulsory to answer it in english too . thank you . *sambil kembang skirt*



2 kaseh sayang :

1+1=infinity said...

i like this post!thnx yani!

Azriyani Bunaim said...

hehehe...u r most welcome my dear tasha..blurp3...nnt dituduh les!kihkihkih...