Saturday, December 11, 2010

  bercanda di pasiran pantai

Hari ini hari sabtu . hari sabtu yang beeeshhhhh . . . . besh sebab ? ehem . ehem . driving yang semakin baek . sambil kena ngorat dengan cikgu duda . hak . hak . hak . mati wooo kalau MakPah tau saya melayan . :p sila jangan percaya saya melayan ok . hari itu garang bukan maen . tiba tiba hari ini saya diajar dan dilayan bagaikan puteri yang sedang memandu kereta kuda . gedebok . gedebok . bunyi kaki kuda . dapat makan kek lagi nyah lepas belajar driving . saya telan tanpa berpikir ada manderem tak kek itu . dah telan baru terpikir . har . har . har . jahat kan pikir sampai ke situ . tak baek tau . 


Selepas driving class . terus pergi ke angsana . pizza . eskrim . kenyang . pergi danga bay . jadi model slr di tengah tengah panas . gila kentang ! naseb baek berangin . cuma mata berkelip kelip menahan terik matahari . gigih punya pasal . dengan baju buruk berselipar jamban boleh jadi model . tidak tahu ada slr yang memerlukan model . kalau tahu . saya pasti pakai skirt seksi seksi bagi angin tiup . agagaga . . . . :p


Kadang kadang bila kita bersedih . Allah menggantikan kesedihan kita dengan sesuatu untuk buat kita tersenyum . hari ini ada orang yang cuba menggembirakan saya . terima kaseh . tapi sabar . perasaan tidak boleh dipaksa . biar ia hadir dengan sendirinya . hanya Allah yang menentukan . ceh ! cakap macam orang yang sedang cuba dicuri hatinya . eh . eh . cakap apa ni ? aaarrrggghhh ! ! ! geli . geli . geli . :p


Esok last belajar driving . rabu ini mungkin test JPJ . mudah mudahan lulus dengan hanya satu kali test . tata cikgu garang . tata cikgu jual insurans . tata cikgu duda . saya bukan janda . saya dara yang mencari teruna . teheee T___T tapi cikgu duda itulah yang telah mengajar saya driving sampai hebat ! terima kaseh cikgu ! nanti kita tengok wayang dalam mimpi saja ok . tengok narnia yang cikgu nak tengok tu . wah ! kau hingat cikgu duda yang agak sudah berumur tidak tahu cerita hot yang sedang ditayangkan di panggung wayang ? ? ? saya pun taktau . *juling mata*




kepokepo : dah lama saya tak letak gambar kan . hik . hik . hik . rindu tak ? rindu tak ? rindu tak ? tak rindu sudaaaaaah ! sob . sob . sob .