Wednesday, December 29, 2010

  lagi chantek bila senyum




Hari ini saya rasa nak senyum je bole ? 


naek motor nak senyum .


makan nak senyum .


tengok tb nak senyum .


cakap pun nak senyum .


caner tu ?


kamu tahu kenapa ?


sebab saya da tak payah jumpa dea lagi .


dea siapa ?


dea yang asek asek pakai baju biru .


tata abang J !


saya lulus !


Alhamdulillah . . . .


senyum .


:)


manissssssnyeeee . . . . . .


errrkkkk ! ! ! 


tapi satu benda buat saya tersenyum kelat .


dea .


satu kotak cekelat untuk saya nanti .


kalau takde siap !


ok . sifat gedik mintak pelempang da datang . :p




3 kaseh sayang :

cik hani said...

senyum tu sedekah
bagos2...
senyum la skmo...
lulus pe tu???
hikhik!!

Isma Isz Eiqa said...

syabas yani..=)

Azriyani Bunaim said...

cik hani : hehehe...lulus test JPJ!!!hahahaha...xshuke jumpe laki2 yg ske pakai baju biru tua itu!ngeh!

isma : xie xie my dear....wah! dua bhase ni.T___T