Saturday, January 01, 2011

  01012011

01 01 2011


Hari pertama . tarikh baru . bulan baru . tahun baru . perasaan tetap sama . tiada yang baru . tugu pertahanan yang dibina kadang kadang hampir goyah . teringat perkara perkara yang pernah terjadi di tahun lalu . mula bertanya kenapa . berbekalkan perisai yang masih teguh . kenapa itu hanya dijawab dengan satu jawapan . itulah kehidupan yang sudah tertulis . terima dengan redha itu lebih memberi ketenangan . biarlah apa yang ingin diperkatakan orang . hidup dalam kenangan . atau ego yang buat hati membeku . apa yang penting . semoga tahun baru ini lebih baek dari tahun lalu . dan semoga saya terus menjadi insan yang lebih baek dari yang lalu . amin . 


Tika ini . perasaan . suka . tapi berdebar . har . har . har . esok ada photoshoot lagi . wah ! macam hot sangat kan . ngeh ! tapi hati lebih teruja untuk pergi beli kasut baru . ok . semoga dua januari dua ribu sebelas akan menjadi hari paling besh untuk azriyani bunaim . maklumla . . . . tengah sedih menghitung hari nak naek belon ni . sob . sob . sob . saya tak suka naek belon bole ? kalau ada lampu ajaib keluar jin kan besh . boleh request bawak rumah Uncle Bun dan MakPah pergi bumi kenyalang . wah ! hebat berangan ! 


Apapun yang terjadi . berjalan la tanpa henti . sedih . suka . duka . gembira . semua itu kehidupan . apa yang penting . bersyukur masih diberikan peluang untuk bernafas . dan mencipta kenangan kenangan baru . Alhamdulillah . . . . Thank You Allah . nak tambah azam baru bole ? nak cuba cairkan hati yang beku . maknanya ? har . har . har . miang ! senyum . . . . kan lebih chantek kalau senyum . Selamat Tahun Baru kawan kawan . . . . .



:)



2 kaseh sayang :

a'Jan said...

jin iklan super power tu ada la.tp dia pun dh x wat la bg makbul impian org.. sbb dia secara rasminya telah menjadi lbh vouge dari azriyani bunaim si guru besar..hahaha

Azriyani Bunaim said...

jan, ko gi masuk raja lawakla.aku xde buat raja lawak kt cni.hahahaha....