Monday, January 24, 2011

  merdunya la hai kau !

Dea berpesan kepada saya :

Jangan bising bila jari terasa sakit . jangan bising bila hujung jari menjadi keras . jangan bising bila hujung jari menjadi kasar . dan jangan separuh jalan bila saya mula merasa give up . 

dan saya menjawab :

Bila saya kata saya sudah bersedia . saya akan gigih . bila saya kata saya ingin buat benda itu . saya akan buat sehingga ke akhirnya . walaupun tangan kiri saya bakal merasa kesakitan . walaupun hujung jari kiri saya bakal menjadi keras . walaupun hujung jari kiri saya bakal menjadi kasar . saya masih ada sebelah tangan yang lembut dan boleh menyalam bakal mak mertua dengan keyakinan yang tinggi . 


kini . 


saya berpeluang membuat apa yang saya inginkan sejak dari dulu lagi .


dea kawan saya di dalam bilik sekarang selaen anggun


saya sayang dea .


sejak dea ada .


tangan saya seperti tidak boleh duduk diam .


mahupun selepas balik kelas . sebelum tidur dan bangun pagi . 


walaupun kimia antara dea dan saya masih belum terserlah .


tetapi saya mengharapkan sesuatu yang lebih baek akan wujud antara kami .


dea .


bernama M E R D U .




sebuah gitar bernama M E R D U . rasa macam akustik je jiwa saya sekarang . KAH . KAH . KAH . tapi gila tetap ada . jangan risau ye kawan kawan . :p tak sabar M E R D U nak bersifukan J E S S I C A . J E S S I C A ? ? ? ommaaa ! gedik kan nama dea . mata terus jadi juling bila dengar nama itu . nama gitar abang khai . masih ingat abang khai ? bestfrend saya yang kunun kunun ensem tapi pekak tu . haaa . . . . dea cikgu kepada M E R D U . berdegup juga jantung nak belajar petik gitar dengan cikgu garang . ngeh ! mati saya kalau abang khai baca blog ni . tapi lagi mati kalau akak dan abang saya stalker blog saya dan tahu akan M E R D U . *pengsan*



5 kaseh sayang :

anisidayu said...

pehhhh....sat g leh tgk ko perform kat fb.hihihi

Azriyani Bunaim said...

pehhhh...tinggi angan2 tu.:p

1+1=infinity said...

u bli gitar ker??

Azriyani Bunaim said...

tasha : yup i buy a gitar.gila tak?huhuhu....her name is MERDU.T__T adela blaja ckit2 dr youtube...tp xdpt catch up bha...nk blaja ngan khai tp this week bz esimen ngan xsihat lg...maka...maen bodo2 dlm bilik jela dulu.ok.pjg komen saye.hahaha....

1+1=infinity said...

anyway. bli buku gitar. belajar.it may help u!