Saturday, January 22, 2011

  food love me! im not lying.

Semalam adalah hari rasa sedih . hari rasa sakit . hari rasa mau pengsan . hari terbaring di dalam bilik . dan hari menanges lagi . ok . kadang kadang saya memang cengeng . sikit sikit nanges . sikit sikit sedih . padahal takdela benda itu terlalu menyedihkan . ngeh ! sedih ok bila rasa sakit tiada siapa ambil tahu . sedih juga bila menyimpan suatu rasa sehingga akhirnya menanges sendiri . tapi dea sentiasa ingin bersama saya . selalu ingin mendengar mulut becok saya . kadang kadang rasa menyusahkan . dan kadang kadang tak perlulah dea menyusahkan diri berkorban untuk saya . tapi . mungkin ini yang dinamakan tercipta untukku . KAH . KAH . KAH . geli di situ . :p


Ops ! terlupa . semalam juga adalah hari untuk tiada selera makan . macam fitnah je ayat ini . pada mulanya memang kenyataan belaka . serius kamu perlu percaya . tetapi . selepas perut ligat menari shuffle . betul ke saya eja ? hentam la labu . . . . maka . macam terpaksa memaksa diri untuk makan . har . har . har . ditambah apabila melihat ikan talapia penyet yang sangat besar dan menyelerakan . kamu mesti tak pernah makan kan . . . ? sumpah sedap ! licin ! siap mintak tambah sambal lagi kau . fuh ! walaaaaa . . . . terlupa sakit sekejap . terlupa sedih sekejap . hati saya boleh kembali gembira hanya dengan melihat makanan . bertambah gembira kalau makanan itu adalah eskrim . kalau nak pujuk saya sila beli eskrim haagen dazs atau baskin robin atau yang paling romantik walls cornetto show your love . T___T teheee . 


inilah nasi ikan talapia penyet yang ada kuasa menggembirakan hati ! ! ! hiks .



i love food .


i love to eat .


bersyukur dengan rezeki yang diberi . 


walaupun emosi huru hara tapi saya masih mampu makan dengan pelahap . beng !


@-@


senyum .


tak perlu kata apa apa .


senyum !


:)


0 kaseh sayang :