Thursday, January 13, 2011

  sila tabah bila baca entry ini.


sila baca entry ini dengan nada suara manja macam nora danish . :p


ehem . ehem . awak . awak . . . . kita kan . kita kan . kita kan ada kasut baruuuuu . kasut munga munga . comey . . . .*gaya jakun* kunun kunun nak pakai untuk pergi kelas . tapi kan asek hujan je . kita tak pakai pun . sayang . ngeh ! kita beli kasut tu masa kita ada photoshoot aritu . tapi kan . tapi kan . tapi kan . masa kita beli kasut munga munga tu . kita ada nampak button dora . comey sangat ! nak cari button powerpuffgurl memang dalam mimpi jela jumpa . nak cari patung powerpuffgurl pun berjanggut kita mencari . tapi akhirnya kawan kita ni jugak yang belikan . T___T teheee . pastu kita nak beli button dora tu . tapi kan . . . . kawan kita tak bagi . dea kata mahal ! membazir la u ni . kat pasar malam jual murah je button ni . kasut u je da mahal . beli button ni pun nak mahal . beli kat pasar malam jela . . . . pastu kan kita pun pikir membazir . kita tak beli pun button tu . pastu keluar kedai asek teringat ingat button dora tu . bila tengok kasut je teringat button tu . nak jugak . nak jugak . nak jugak ! ! !




tapi kan . semalam kan . kawan kita kan . kawan kita kan . dea dah belikan kita button dora yang kita nak ! ! ! sangat suka . terharu sangat . dea belikan kita tiga pasang button . ada button beg dora lagi . pastu ada button riben pink chantek . tengok kat bawah ni . comey kan .*sambil buat muka kelip kelip mata* tapi cara dea cakap dea dah belikan button dora tu lagi sangat comey . dea cakap camni :

" i nak bagitau u satu benda ni . u dengar dengan tabah k . dengar dengan tabah tau . i nak u dengar apa yang i nak cakap ni dengan tabah . janji dengan i . u dengar dengan tabah k . i kan . i kan . i kan . . . . dah belikan u button dora ! ! ! " . bukan satu . bukan dua . tapi tiga pasang lagi .


huh . serius jantung kita dup dap dup dap bila dea cakap dea ada benda nak cakap dan suruh kita dengar dengan tabah .  kita ingat dea nak cakap benda buruk . yela . dahla siang kita sedih . sedih dengan aktiviti memejamkan mata . membayangkan segalanya . tapi tiba tiba dea call cakap nak cakap benda yang buat kita  rasa sedih . sekali dea cakap dah beli button dora da . . . . kita menjerit sampai sakit tekak tau . dahla kita ni rakus dan buas tahap tak sabar bila orang cuba cakap benda yang buat kita tertanya tanya . aish . . . . padahal button dora je kot . tapi entah . kita kan memang macam terencat sikit . macam kanak kanak riang . suka menjerit . :p




ok . tamat sudah entry gedik tambah manja geli geli mintak pelempang . i u . i u lagi . eeeey . berpuluh puluh kali saya berpikir nak buat post macam ini . ini bukan saya ! tapi kadang kadang saya . comey kan . KAH . KAH . KAH . taktaula tang mana yang comey . errrkkk ! ! ! tapi ini adalah salah satu cara untuk saya menghargai orang yang cuba buat saya gembira . terima kaseh . saya suka menulis . maka . saya jarang bercakap tentang apa yang saya rasa . tulisan saya kadang kadang akan menggambarkan perasaan saya . ngeh ! yang penting . sila tabah bila kamu baca entry saya yang ini . kerana saya juga perlu tabah untuk menerima kutukan keras dan kejam dari kamu yang membaca . *sambil tutup muka dengan bantal* sumpah orang takkan golek guling guling lagi dalam blog ini selepas baca entry ini . oh ! tidaaakkkk ! ! !*pengsan*


senyum . 


tak perlu kata apa apa .


senyum !


:)


4 kaseh sayang :

1+1=infinity said...

so cute owh the button! rasa nak mkn jakkk..bleh ka mkn?

Azriyani Bunaim said...

hahahaha....bole mkn.tp nnt tasha kena ganti blk.:p

Isma Isz Eiqa said...

hehehe nak tnya nie...kasut tue memg satu kecik stu besar ke???heheh gmbr menunjukkan begitu..awak jgn marah ye cyg..hehehehe

Anonymous said...

sgt cumel button dora tu kn kn kn... :)