Thursday, January 13, 2011

  terkejut tak?

Assalamualaikum and Bonsoir ( good evening )


comment allez-vous ? ( how are you ) quoi de neuf ? ( what's new ) jeles tak bila saya dah pandai cakap felancis cis cis cis ? har . har . har . suatu hari nanti . saya akan menjadi seorang penutur bahasa perancis yang lancar lagi mengagumkan . cita cita yang P O Y O sangat ! cakap sarawak pun tak pass pass lagi . aish . . . . 


eh . eh . ini bukan cerita utama entry ini dibuat . tapi cerita utamanya adalah . ehem . ehem . saya ada kejutan . kejutan untuk kamu yang baca blog saya . serta kejutan untuk kamu yang merindui saya . agagaga . . . . tapi kejutan ini adalah lebih dikhaskan buat sahabat saya . ya . sahabat saya . kamu . eh . bukan . bukan kamu . tapi kamu . ya . kamu . kamu yang kiut itu . apesal la saya cakap macam ni . hakikatnya saya langsung tiada kacukan yang lidah berbelit itu . hiks . ok . ok . kita perlu fokus pada entry ini . 


dimulakan dengan Bismillah . 


dup dap . dup dap . dup dap .


dengan ini diumumkan . 


azriyani bunaim


akan


pulang 


bercuti 


pada 


hari 


raya


cina 


ini ! ! ! !


hazi farhana oh hazi farhana .


awak gembira tak bila saya buat pengumuman macam ini ?


suka tak ?


percaya tak ?




saya akan menceriakan . membisingkan . serta membuatkan awak malu malu kucing di hari pertunangan awak nanti . ngeh ! 


tapi yang penting . saya akan pakai chantek chantek sama macam awak . boleh tak ?


sebab saya rasa saya pun nak tunang la .


ada sape sape berani nak masuk minang saya tak ? KAH . KAH . KAH


pengsan dapat isteri macam ni . terlalu rakus dan buas . tak reti diam ! :p


MasyaAllah . . . . 


tapi kan . 


tapi kan .


saya rasa takot nak naek kapal tebang .


takot selepas terjadinya kejadian kapal tebang merah itu crash di sarawak ini .


sekarang musim hujan .


cuaca pun kabur .


kelam .


kelabu .


hanya Allah yang menentukan segala galanya .


mudah mudahan apa yang dirancang akan berjalan dengan lancar .


amin .



:)

5 kaseh sayang :

Afendi Othman said...

wah awak balik..boleh dating la pasni..keke

ajiebanana said...

yeay!!!! ^^ suke sgt ok!!!tq!!!!

1+1=infinity said...

waw! yani jelita balik! sma la!

Azriyani Bunaim said...

fendi : hehehe....

ajie : saye suke bile awk pun suke.:)

tasha : i blk 28 jan..awl shari dr u.hikhik...tp tasha blk cni bile la?

1+1=infinity said...

6 feb!