Tuesday, January 25, 2011

  bahagia....kurasa.....

Seharian terperap di dalam bilik . terbaring kelemahan . rasa suhu di dalam badan sama macam kepanasan cuaca di luar . mata merah seperti naga . mulut berdarah seperti dracula . muka pucat seperti mayat hidup . rasa nak pakai blusher bagi meriah sikit . tapi tang mulut berdarah itu saya menjadi takot . menjerit depan cermin kau bila melihat dalam mulut berdarah banyak . ketuk ketuk gigi . baek baek saja . picit picit gusi . sihat dan tiada ulser . tapi tiba tiba mulut berdarah banyak . lepas itu hilang darah . lepas itu darah lagi . lepas itu hilang darah . lepas itu darah lagi . maknanya setiap kali keluar darah saya akan menjerit . lama lama letih menjerit . har . har . har . 


Dan hari ini saya telah menyatakan babai kepada kuliah . lab . dan perjumpaan kolej . oh ! sudah lama tidak sihat begini . kebiasaannya terlalu hyperactive . tetapi hari ini menjadi luar biasa pendiam dan terlalu pasif . pelik juga bila diri menjadi pasif . boleh dihitung perkataan yang keluar dari mulut . boleh dihitung juga pergerakan yang dibuat . macamana la orang orang yang boleh jadi pendiam itu kan ? aish . amazing orang itu . hiks . dari siang tadi pekerjaan asek rewind cerita die hard 4 sampai tertido ! die hard 4 pulak tengok saya . esimen yang mencabar kecekapan dan ketangkasan saya untuk menangkap apakah jenis computer security yang digunakan dalam cerita tersebut . tengok cerita itu memang besh . tapi tang nak mengkaji computer security yang digunakan itu yang eerrrmmmm . YaAllah . . . . berilah saya petunjuk untuk membuat esimen yang aneh aneh itu . amin .


memandang bulan terang .


menyaksi bintang bintang .


senyum .


:)


1 kaseh sayang :

Afendi Othman said...

die hard 4?kita dah lupa..tapi tak salah dia secure entire government data under one supervision server...cooling system complete