Monday, January 10, 2011

  suwit la awak ni.*tetiba*

TOLONG INGATKAN AKU . esok ada kelas perancis . pada pukul sepuluh pagi . jangan cuba berDRAMA KING . buat buat bangun lambat . HANYUT diulit mimpi indah . tapi lagi bertambah indah kalau dapat NOKTAH CINTA mengatakan tiada kelas pada esok pagi . wah ! hebat nyah i merepek guna tajuk lagu . :p 


ok . saya tak kesah siapa yang menang . atau siapa yang sepatotnya menang . apa yang saya lebih kesah . saya sudah jatuh chenta pada shahir pulek . oh ! gila kacak sampai ternganga saya melihat beliau . pertama kali ok saya melihat beliau menyanyi live . maksud live saya di sini adalah saya tidak pernah melihat beliau menyanyi di kaca tb ! maklumla . saya bukan peminat AF . konsert AF pun saya tak pernah tengok . kesian kan . babai noh hujan ! u curang dengan i . i pun curang dengan u . i akan bawa diri jaoh bersama shahir . KAH . KAH . KAH . statement macam nak mintak pelempang dua tiga kali bagi sedar diri ! 


boleh tak saya nak sedih sebab tengok AJL dekat kedai sampai nyamuk bermaharaja lela buat buat darah saya ini dea yang punya ? ? ? sob . sob . sob . gigih kan saya . bersama kawan kawan seperjuangan yang gigih juga pergi ke kedai semata mata mau menonton AJL . bukan menonton di kedai jual tb ok . tapi di kedai makan yang ada tb . sudahla makan roti canai dua keping . makan bihun kantonis hangus lagi ! teh tarik . dan hundred plus . wah ! memang nafsu serakah terhadap makanan . saya rasa nak beli tb LCD letak dalam bilik ok jugak kan ? ngeh ! lempang muka sendiri lagi bagi sedar ! :p


SELAMAT MALAM . tidurlah . kawan kawanku . ok . blur . dah takde idea nak merepek dengan tajuk lagu yang laen . apa yang penting KU ADA KAMU . ku BERLARI mengejar CINTA SEMPURNAmu . kerana kau bagai PELITA menerangi hidupku . tapi jika sudah suratan kita berpisah . sesungguhnya ada KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN . aku sudah berusaha MENCARI KONKLUSI yang terbaek untuk kita . jangan disangka aku JAHAT bila melepaskanmu . kerana aku lebih mencintai SOFEA JANE . EXTRAVAGANZA juga entry saya malam ni . har . har . har . 


selamat malam kawan kawan . . . . 


senyum .


tak perlu kata apa apa .


senyum ! 


:)


5 kaseh sayang :

Afendi Othman said...

pelita tak best semalam..kecewa..noh ok..tapi azlan tu lebeh2....ish2

Azriyani Bunaim said...

hahaha...mood org bru kawen mmg cm 2...:p noh mmg the besh!*smbil kecewa mnghitung hari noh nak kawen*sob.sob.sob.

popo said...

tidow x tgk AJL..hahahhaha..sakit perut..layan perut atas katil jer...

anisidayu said...

oyeah~ saye pun tgk ajl kat kedai jugak. tp tv dea 21 inci jer kot. skrin beso sume pakat bukak bola! tensen hakak taw..dah la telepas tgk yuna.sobss

sekian,
hakak yg terkilan

Azriyani Bunaim said...

popo : ish...rugi xtgk ajl tau.:p

anis : hakhakhak...i pn tgk tb 21inci je.kedai yg ade skrin besar sume dr jaoh nmpk ijau je.mencik!!!!kita serupa...ngeh!