Tuesday, January 11, 2011

  saya rasa saya chantek hari ini . T___T

Mood pagi yang rajin nak update blog . tapi sebenarnya tiada apa yang ingin ditulis . tapi oleh kerana saya mula tahu saya mempunyai ramai stalker tegar dan gigih . maka . saya bersemangat untuk update . agagaga . . . . hari ini hari selasa . hari kedua bermulanya kuliah yang serius . hujan sepanjang malam . lebat . selebat lebatnya . sampai nak cakap dengan orang pun terpaksa menjerit sebab bunyi hujan turun lagi kuat dari suara saya yang sedia ada kuat ini . dan sehingga pagi ini hujan masih lebat . gaya manala saya nak berjalan dalam hujan dengan berbaju kurung . wah ! sudah lama tidak berbaju kurung . rindu . . . . *sambil kelip kelip mata*


Ok . sekian saja update untuk pagi ini . har . har . har . hari ini kelas saya full sehingga pukul 7 malam . tapi ada satu kelas yang buat jantung saya dup dap dup dap . macam ada pakwe ensem je dalam kelas itu kan . ngeh ! bukan . bukan . bukan ada pakwe ensem . tapi mungkin akan ada pakwe ensem . T____T teheee . . . mati saya kalau dalam kelas tersebut memang betul betul ada pakwe ensem . terus saya drop paper tersebut . apa kes ? ini bukan sebarang subjek . tapi ini subjek yang memerlukan saya untuk sentiasa bercakap di hadapan orang . kalau ada pakwe ensem gaya mana saya nak fokus dengan subjek ini ? ? ? sumpah saya memang pemalu . bajet pakwe ensem pandang saya . :p


Semoga hari ini akan menceriakan diri kamu yang baca blog saya . demmmm ! saya cakap macam ramai yang  baca blog ini . errrrkkkk ! ! ! 


senyum .


tak perlu kata apa apa .


senyum !


:)


2 kaseh sayang :

zalin said...

ada orang baca ni..

Azriyani Bunaim said...

hehehe..xie xie enchek zalin.:)