Monday, January 10, 2011

  sahabat selamanya

Dua tiga kapal berlayar di samudera
Ayo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama 
Menikmati indahnya dunia


Karena sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia


Berakit-rakit kita ke hulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita 


Mencari sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selamanya setia


Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya
Selama-lamanya
Setia . . . .


saat ini . saya berpikir . tentang kamu . sahabat yang pernah melihat saya menanges teresak esak ketika saya mengalami kejatuhan suatu ketika dulu . terima kaseh untuk adanya kamu pada saat itu . selepas ini . kamu tiada lagi . mood touching . lagu ini untuk kamu . ya . . . . untuk kamu yang baca blog saya . 



3 kaseh sayang :

popo said...

jatuh bgn sendiri x....hehe

Afendi Othman said...

hehe...bila terasa rindu...

Azriyani Bunaim said...

popo : nk suh ko angkat ko jaoh pulek..:p

fendi : hikhikhikhik....