Saturday, January 29, 2011

  memang bukan kelakar !

Assalamualaikum .


hye kawan kawan . . . .


sekarang lokasi saya adalah di rumah MakPah dan Uncle Bun yang heaven . segala kesakitan sudah berlalu pergi . tapi masih ada sikit sikit batuk dan suara garau yang sexy ! aauuuww ! hari ini saya nak cerita tentang hari semalam yang memang bukan kelakar . diulang . memang bukan kelakar .


pertama . semalam dengan muka tak bersalah saya TERbangun lambat ! sampai abang khai memberi perlian keras terhadap saya . its ok . saya kan kebal . :p naseb baek tak kena tinggal flight .  kalau tidak mungkin akan berlaku tangisan dalam kerinduan ! eh . eh . tangisan dalam kerinduan ? ya . rindu MakPah . rindu Uncle Bun . rindu baby . dan rindu . . . . rindu . . . . rindu pada dea ! T___T teheee .


kedua . flight pada hari semalam adalah flight paling menakotkan yang saya pernah naek . cuaca yang kurang baek . goyang goyang di awan biru . dan paling menakotkan adalah saat flight tiba di johor . hujan lebat . bertemankan seorang lelaki di kanan saya yang muka alahai . . . . nice la awak ni. ngeh ! dan seorang perempuan india di kiri saya yang sikit sikit tengok saya sebab dea pun takot . saya terpaksa berlagak kunun kunun tak takot dan tak cuak langsung bagi membuatkan perempuan india itu yakin dengan flight yang kami naiki . ayat agak poyo . tapi di saat saya memandang wajah lelaki itu . saya rasa nak gelak kuat sebab muka dea memang sangat cuak bila flight mula nak landing . har . har . har . bro ! relax ok . saya ada . hiks . Alhamdulillah flight landing dengan baek walaupun saya rasa dea berpusing hampir dua tiga kali untuk membuat landing dengan baek . dan dalam masa yang sama saya rasa amat terharu bila lelaki itu menunggu saya dan memberi jalan kepada saya di saat orang laen semua berpusu pusu nak keluar dari flight . terima kaseh ya wahai lelaki walaupun saya telah membuatkan kamu tidak selesa kerana batuk batuk bising . ngeh ! tapi kamu memang nice senice wajahmu . cuba bayangkan kalau dea ada blog . entah entah dea pun mengumpat saya sebab saya bising asek batuk batuk sampai dea terpaksa tutup telinga dengan hooded . kejam kan dea . barangkali kesian tengok saya . ceh ! kita kena pikir positif pada orang laen ya kawan kawan . . . .


ketiga . saya rasa hari semalam adalah hari untuk hati saya ada taman bunga + taman permaenan + taman pasir putih sebab . . . . ah ! malu nak cakap . *sambil tutup muka* dan hari untuk saya kembali hyperactive juga . ada ke dengan bengong dan gila saya pergi tiup telinga dea sampai dea terkejut dan membesarkan mata kepada saya masa dea tengah khusyuk tangkap gambar ? maaf . itu tindakan spontan saya yang saya sendiri rasa nak tutup muka bila teringat apa yang saya buat semalam . demmm ! rasa nak terjun tasek yang ada di sebelah itu selepas terlampau malu yang amat ! oh ! saya taknak jumpa dea lagi ! *tipu* aku mula jatuh hati kepadamu . la . la . la ~ ~ ~


abaikan kaki saya yang hitam itu . fokus pada button ok . kiut tau awak ni . kah . kah . kah .




notakaki : bila tengok blog ini saya rasa macam tengok blackboard ! papan hitam ! masih nak edit . tapi malas . kadang kadang rupa blog yang huru hara pun macam ada nilai estetika juga kan . eeeyyuuu ~ ~ ~ saja sedapkan hati .  



5 kaseh sayang :

a'Jan said...

oit, cantek banner ko. dah lama bertapa terus2 dapat wat banner cantek noah..huhuhu.. aku tertarik untuk komen kt post nie cos aku tgk "ABG KHAI". statement yang best.hahahahah

Azriyani Bunaim said...

oh!jan!lame ko mnghilang.ngeh! banner chantek??? mcm perli ayat ko itu.:p apesal??? rindu abg khai? eerrkkk!!!hahaha...

Afendi Othman said...

wah...cinta suda mekar...

Azriyani Bunaim said...

hiks. xdela sampi cinta pun...malu.hakhakhak...

a'Jan said...

haha..di tmpt umh sewa x da beruk band la..x dpt on9.huhu.

serius la smart banner, nmpk simple n profesional..tp banner aku kot mana pun smart giler banner ko, tetap aku menang.hahaha.

yola, abg khai..terberhenti sebentar otak n jantung aku terbaca..bukan dia x suka kena pgl abg ka? huhuhu.khai apa cer? dgr cita dia nk berhenti? bukan dia ok ke kt sana? rugi la berhenti...kl dia berhenti kawen dgn mak datin mana2 x pa la, nk jugak aku suruh dia adjust 1 lak kt aku..hahahahahahah