Tuesday, January 04, 2011

  PART 3 : Tembak Gambar ! beng !

akhirnya . tiba la PART 3 : Tembak Gambar ! beng ! PART 3 ini akan lebih spesel kerana ada muka abang kameraman yang berpeluh keringat semasa mengambil gambar saya di taman yang chantek itu . sampai tertonggeng tonggeng kau dea amek gambar saya . dan baeknya abang kameraman ini . beliau macam tiga dalam satu . atau bahasa omputihnya 3 in 1 . sebab apa ? sebab dea la kameraman . dea la juru mekap yang cakap tudung saya senget ke terbang ke . posing saya pelik ke . senyum saya pelik ke . ngeh ! dan paling terharu . handbag saya dea yang tolong pegang ke hulur hilir . har . har . har . terima kaseh ye abang kameraman . inilah ciri ciri lelaki melayu terakhir . wahahaha . masih single and available . boleh berkenalan kalau mau . tapi abang kameraman ni semacam sikit . suka ketawa besar dan bunyi pelik . nampak saja kecik . tapi ketawa besar . KAH . KAH . KAH . ops ! 








abang kameraman ini memang kelakar . posing dea buat saya . hah ? alahai . . . . comey la hai gaya kau . agagaga . . . . eh . eh . terlupa pulek nak memperkenalkan abang kameraman ini . nama beliau nik mohd farhan . panggil abang paan pun boleeee . boleh mengambil gambar . dan boleh memberi layanan yang baek kepada kamu yang berminat . sumpah saya tak tipu . *muka beria*  


sekian . ini saja penceritaan terakhir saya tentang Tembak Gambar ! beng ! selepas ini tiada lagi tembak menembak . perlu fokus dengan tembakan pada kehidupan sebagai seorang pelajar yang berdedikasi ! yeah ! berdedikasi ! muntah darah dengan ayat ini . ngeh ! esok sudah mau terbang ke bumi kenyalang . sayu sungguh rasa hati mau meninggalkan MakPah dan Uncle Bun . nak nanges kuat kuat bole ? ? ? semoga perjalanan pada esok hari diberkati dan selamat sampai ke destinasi yang paling dirindui . rindu ! eeerrrrkkk ! ! ! 


selamat malam kawan kawan . . . . . 


z z z z z z z z z Z Z Z Z Z Z Z Z


:)



5 kaseh sayang :

Anonymous said...

semoga selamat perjalanan ke kuching menaiki BELON..boeing or airbus..mne satu yg nk d pilih. :P

*kameraman tu mcm comel jerk


-cat city@borneo-

CTikUs said...

kamu tidak perasankah bahawa kamu kerap memakai baju yang kamu pakai itu???

Azriyani Bunaim said...

cat city : eeerrrkkkk!!!!!

ctikus : ommaaa!!!! ctikus.ptama kali saye pki bju ini ok.:p

popo said...

selamat pulang ke tempat belajar.....jgn lupe objektif belajar.....hehehe.....pas belajar bole jd partime model yer..huhuhuhu

Azriyani Bunaim said...

baek popo! saye akn ingat pesanan awk itu.T___T