Saturday, April 16, 2011

  blog diupdate pengobat rindu.yuhuuuu....

Assalamualaikum .


Hai kawan kawan .


Eh . eh . saya dah ada kembali ? kenapa sebelum ini saya menghilang ? kenapa blog saya private ? jawapannya . saya ingat nak tukar layout blog dan edit segala bagai . tapi tiada masa . saya private dan terlupa nak publickan semula . jawapan macam penipu je kan . :p ok . ok . bila saya dah kembali . sila baca blog saya hari hari . jangan nak bising bising tanya mana saya pergi . macam hot je rasa bila orang tanya kenapa blog private . dah tak boleh baca . penulisan awak kiut tau . bukak balik pleaseeeee . kah . kah . kah . menyampah !*sambil jotos kepala sendiri*


Hari ini saya nak senyum puas puas sebab hari hari sengsara sebagai seorang pelajar sudah berakhir semalam . hari hari sibuk . sibuk macam dea sorang je ada projek . sumpah sibuk . serius saya tak tipu . hiks . sibuk saya tu sampai terjadi satu peristiwa yang saya belum pernah cerita pada orang . takot digelakkan kuat kuat dan menjadi bahan badut untuk ditertawakan . maknanya kamu perlu rasa bertuah sebab dengan tanpa segan silu saya cerita dalam blog dan kamu baca . tak kisah la kamu nak gelak kuat kuat ke . nak gelak sampai guling guling ke . tapi lawak ke ? eerrrkkk ! ! ! ehem . ehem . ceritanya bermula di sini . . . .*sambil muka beria*


Di suatu pagi yang dingin . saya bangun dengan kelam kelibut sebab terlambat untuk pergi menyiapkan projek . walaupun baru pukul 7.30 tetapi untuk saya itu sudah terlambat kerana masa itu amat berharga dan perlu digunakan sebaek mungkin untuk saya menyiapkan projek . bangun terus pergi toilet . dengan kewarasan di bawah tahap kalau kena sepak baru normal . saya mengambil berus gigi dan facial wash . kemudian facial wash itu saya letakkan di atas berus gigi dan dengan lajunya saya terus memasukkan berus gigi ke dalam mulut dan mula memberus . mata mula terpejam untuk mendapatkan feel menggosok gigi . tapi hanya baru satu gosokkan . saya mula rasa pelik . apa ke pelik rasa ubat gigi pagi ni ? ubat gigi sensodyne ke ni ? har . har . har . saya pun mengeluarkan berus gigi dari mulut dan terbeliak biji mata bila melihat ubat gigi berwarna kuning . oh ! demmm ! saya guna facial wash untuk gosok gigi . rasa sadis ok bila gosok gigi pakai facial wash . nasib baek tak guna ubat gigi untuk basuh muka . kalau tak lagi rasa nak sepak muka sendiri kuat kuat sebab muka rasa pijar dan berangin . taktaula nak namakan ini sejenis kesengalan atau lumrah orang yang letih tak cukup waras untuk membezakan ubat gigi dan pencuci muka . kalau cerita pada MakPah mesti beliau akan cakap saya memang suka berangan . kemon la MakPah . hi . hi . hi .





Rindu . rindu . rindu ! pada MakPah .


Kamu rindu saya tak ?


Rindu kamu juga .
*gaya manja mintak kaki* 


T____T


2 kaseh sayang :

popo said...

ko rindu saper sampai naik tua muke ko tu...kah3

Azriyani Bunaim said...

cis!kamu kate muke saye dah tua???berani kamu!tapi mmg nampak tua ke muke saye?kahkahkahkah...