Saturday, April 23, 2011

  entry kucar kacir

Pagi ini saya berjaya stay up . tahniah azriyani bunaim !*sambil tepuk tangan* itupun setelah diberi ganjaran mcd . har . har . har . kalau tiada makanan . mungkin sudah tidur pada jam 2 pagi tadi . nampak sangat mengada kan . saya bukan mengada . tapi ada sedikit manja dan gedik . orang cakap . bukan saya cakap . hak . hak . hak . rasa nak ketawa terbahak bahak . geli ! tapi kan sebenarnya harus seorang perempuan itu punya sifat sifat begini . baru la keperempuananmu terserlah . hiks . tapi bukan manja yang mengada ngada . tapi manja pada certain perkara dan sesuai dengan keadaan atau masa . kalau memanjang nak manja . memang rasa kau dah kenapa ? ? ?


Entah kenapa tiba tiba cakap benda benda begini . mungkin sebab saya terpikir kenapa orang cakap saya manja ? ? ? ggggrrrrrrr . saya garang ok . kadang kadang kita tidak perasan ada orang memerhati gerak laku kita . hu ha hu ha . naaaaaahhhh . ada orang cakap kita ketawa sampai nampak gigi geraham belakang sekali . ops ! terus tutup mulut kalau ketawa . kalau hu hu hi hi . ada orang cakap kita buat buat ayu atau kata sejenisnya control ayu pulak . sentap sejibik ! kalau senyum senyum kambing cakap pun suara manja . ada orang cakap kita ni mengada manja lebih . terus merajuk taknak kawan dengan orang tu . jadinya wajibla kita menjadi diri kita yang sebenar walaupun orang cakap kita bajet hot . har . har . har . awak jeles kan sebab saya hot dari awak ? whatever ~ ~ ~*gaya gedik annoying* 


Untuk saya . seorang perempuan itu tidak salah jika dea punya sifat manja . sifat gedik . atau sifat control ayu . tapi yang mmbezakan hanyalah bagaimana cara dea menyesuaikan sifat sifat ini pada keadaan dan masa yang tertentu . paham tak apa saya cuba cakap ? camni . camni . contohnya . kalau pergi ke sebuah majlis perkahwinan atau kenduri  doa selamat . takkanla nak tunjuk sifat original yang kita ni ganas . ketawa hu ha hu ha . tak manis tau . pakai baju kurung dah ayu ayu . sekali ketawa boleh sakit jantung makcik makcik yang dengar . kadang kadang hipokrit dan berlakon itu perlu untuk kebaekan diri dan keluarga . ceit ! harus control ayu . datang rumah orang terus jadi shopan . kunyah makanan terus jadi 40 kali . duduk terus bersimpuh . barulah nampak inilah perempuan yang sesuai untuk anak makcik .*sambil usap kepala* har . har . har . tapi selalunya di depan orang yang kita sayang kita akan menjadi diri kita yang sebenar . macamana kita makan di rumah macam itulah kita makan di depan dea . tapi kalau tang manja tu mesti lebih sikit . depan dea bukan maen manja sampai makan comot pun nak dea lapkan . over tau ! eh ! tak . bukan saya . saya tak pernah . saya makan tak comot . :p 


Kepada lelaki lelaki di luar sana . sebagai seorang perempuan . saya perlu memberitahu . ceeeewah ! macam penting je . kalau nak tackle perempuan . atau ingin mengambil hati gf kamu yang sedang merajuk . tolongla cakap dea chantek . walaupun kamu rasa dea biasa . har . har . har . kejamlah kan kalau kamu rasa dea biasa . semua perempuan chantek ok . bila ada orang yang disayangi cakap kita chantek (perempuan) , dea punya berbunga dalam hati macam ada setaman bunga rose ! sumpah ! saya tak tipu . siapa tak cair dan suka bila orang yang kita sayang cakap kita chantek . cair terus sampai tengah marah pun boleh jadi cool . ok . saya cool . tak suka la marah marah ni . hari ini saya memang chantek kan sayang . . . ? T___T tapi letih jugak kalau ada perempuan yang asek tanya pada bf dea yang dea chantek ke tak . wahai perempuan sekalian . . . . kamu memang chantek . tak tipu . tapi janganla annoying sangat sampai setiap hari nak tanya kamu chantek ke tak . boleh kena kencing manis tau lelaki lelaki di luar sana . kan lelaki ? kih . kih . kih . akhir sekali . apalah conclusion entry ini ? kejap sifat seorang perempuan . kejap cerita pasal lelaki dan perempuan . ah ! saya dah berterabur membuat isi entry . sungguh kucar kacir ! ala kasim . . . . kenapala jadi begini ?*pengsan*





Makin hari macam makin panjang entry saya .


Ya ampun . . . .


Masa untuk saya tidur .


z z z z z Z Z Z Z Z Z Z


:)

0 kaseh sayang :