Wednesday, April 20, 2011

  tanya sama hati

Assalamualaikum .


Hai kawan kawan .


Hari ini hati saya macam berdebar debar .


Nak kata ada orang cakap i love u memang takdela kan . har . har . har .


Nak kata dapat carry mark banyak . bersyukur dengan apa yang telah diusahakan .


Nak kata gigi dah tak sakit . bertambah sakit lagi ada la . tapi malas nak layan . 
sukati awak la gigi .


Entah . mungkin hari ini akan buat saya menanges atau tersenyum sorang sorang .


Bak kata MakPah :

 " Kalau mata kanan terkenyit kenyit . ada perkara baek akan berlaku . Tapi kalau mata di sebelah kiri yang terkenyit kenyit . mungkin ada perkara tak baek akan berlaku . Wallahualam . . . . "

Tapi kalau kedua dua belah mata yang terkenyit ?


Maknanya awak ni miang ! gatai ! mengenyam ! gedik ! atau cacat ! hak . hak . hak .


Masalahnya mata saya tak berkenyit .


Tapi hati saya yang berkenyit . eeeyyyuu ~ ~ ~ 


Berdebarnya hati saya macam ada gempa bumi dalam badan .


Berdoa mudah mudahan tiada apa yang buruk berlaku . amin .


Macam rajin je saya update blog kan . hiks .




Ada orang cakap susah nak paham saya .


Susah jugak ke nak paham entry entry saya ?
*sambil muka blur*


Tak sampai kena bukak kamus dewan kan ?


:)

0 kaseh sayang :