Tuesday, April 19, 2011

  tooth fairy help me please....

Assalamualaikum .


Hai kawan kawan .


Kunun kunun hari ini bangun pagi pagi nak pergi library . tapi bila pikir kena mandi . terus jadi malas . ceh ! sebab malas mandi terus malas nak pergi library . memang rasa ngada ngadanyeeee awak ni ! lagi beberapa hari dah nak mula final . buku bersepah sepah . tapi macam satu hapa pun tak masuk dalam kepala lagi . mungkin sebab saya belum pergi tengok wayang atau makan sedap sedap bagi mood rajin nak study datang . atau mungkin saya perlu meneruskan niat untuk memotong rambut supaya ilmu lebih senang nak masuk dan tak tersangkut di helaian helaian rambut yang merimaskan . entah teori dari mana ada cakap ilmu boleh tersangkut di helaian helaian rambut . padahal study baru sikit maen game je lebih . demmm ! dea la . dea la ajak saya maen game . pastu kalah bising . pastu cakap game tipu . :p apa la kaedah nak hilangkan rasa malas ni wahai kamu kamu sekalian . . . ?


Dan lagi rasa teruk bila time time study week ni rasa macam orang tengah pregnant mengidam nak makan itu ini . eh . eh . saya  tak . saya tak .T___T kejap rasa nak makan durian . kejap rasa nak makan nasi lemak lauk sambal udang . kejap rasa nak makan orang sebab gigi geraham tengah sakit nak tumbuh lagi . bila sakit gigi semua benda jadi nak marah . lebih rela sakit perut dari sakit gigi sebab gigi sensitive tau ! guna sensodyne pun belum tentu hilang . sampai boleh buat orang tumbuk orang . saya je kot kalau sakit gigi macam nak tumbuk orang . har . har . har . macam gangster je kan . haaa . . . saya memang gangster !*sambil jeling manja* kamu takot tak ? baek takot cepat .*sambil tarik kolar baju*


ini bukan gigi saya . tapi gigi saya macam ini . eeyyuuu ~ ~ ~


Nak senyum pun macam tak ikhlas .


Tapi senyum kan sedekah . . . .


:)

0 kaseh sayang :