Wednesday, April 27, 2011

  dup dap dup dap

Petang ini akan bermulanya perjuangan seorang budak perempuan . budak perempuan yang asek maen dan sejak akhir akhir ini mula serius dengan hidupnya . semoga dipermudahkan untuk menjawab dan mengingati . apapun yang jadi . kolej tak dapat ke . kad bank rosak ke . IC rosak ke . pasport tak berjaya buat lagi ke . yang penting kena sentiasa senyum walaupun tak berapa nak ikhlas . tapi still bengang dengan kolej . ggggrrrr . . . . redha itu lebih menenangkan kerana Allah akan permudahkan jalan untuk orang orang yang sabar . rasa jantung berdegup luar biasa dari yang biasa . mungkin neves nak jawab soklan . atau neves petang ni nak kuar duet banyak makan pizza hilang stress . agagaga . . . . 






Budak gila meroyan dengan tudung baru memang begini . asek nak pakai tudung baru walaupun banyak lagi tudung boleh dipakai . motif gambar saja nak tunjuk pada azrinda bunaim yang azriyani bunaim nampak ayu kan pakai tudung ni .*sambil mata kelip kelip* tapi kan saya rasa macam dah dewasa la bila melihat gambar gambar di atas . macam perempuan perempuan yang alahai . . . . tapi masih meminati katon seperti kanak kanak . entah bila nak insaf pun taktaula . dan kadang kadang saya terlupa umur saya sudah hampir mencecah 20 tahun . har . har . har . eh . eh . harus saya terima kaseh pada orang yang buat hari semalam saya kembali tenang setelah serabut dengan banyak benda yang jadi . terima kaseh ye azrinda bunaim . terima kaseh kerana menjadi kakak yang memahami saya . terima kaseh juga kerana memberi semangat kepada saya . eceh ! konpem awak rasa geli baca semua ini . tapi saya rindu la zaman zaman kita bergelak ketawa macam orang gila . tapi bila awak dah kawen saya dah takde kawan gelak kuat kuat di rumah . oh ! saya betul betul rindu awak . peluk cium sambil nanges . :p awak mesti touching kan baca entry saya ni . jangan nanges ok . HAK . HAK . HAK .



Basyah azriyani bunaim !


:)

4 kaseh sayang :

bz women said...

Muka kamu spt baru lps nanges ya! Hua3. Kantoi di situh!

Afendi Othman said...

keeping smile yani.:)

Azriyani Bunaim said...

bz women aka stalker no.1 azriyani bunaim :

eh!mane ade saye nanges...saye perkasa ok.awk yg nanges tacing bace entry saye kn..terharu la 2.hak.hak.hak.

hug n kisses,
ucuchantek.T___T

Azriyani Bunaim said...

fendi : tq for ur concerned.:)