Saturday, April 02, 2011

  kritikal ! ! ! !

Assalamualaikum .


Hai kawan kawan yang chantek . gojes lagi entah macho . 
*tiba tiba*


Saya seorang student . saya seorang student . saya seorang student . saya juga seekor kelawar yang berjaga di malam hari tapi tidur di siang hari sampai mata lebam . lepas itu terpaksa tepek segala bagai krim taknak bagi lebam . lepas itu saya rasa gemok sebab makan benda benda yang kunun kunun boleh buat saya berjaga di malam hari . lepas itu bila timbang saya rasa timbang itu tipu dan terus sentap taknak timbang lagi . dan  di saat saat kritikal ini perkataan stress itu perlu dijaohi walaupun kadang kadang rasa ape kejadah la projek ni semua susah sangat ! sikit sikit coding . sikit sikit command . sikit sikit buat system . sikit sikit hack computer . ok . saya student network yang bijak . bijak walaupun sekarang rasa down dengan projek yang masih banyak tunggu giliran . 


MakPah cakap kalau kawen pun akan ada stress . kalau kerja pun lagila stress . maknanya saya kena gigih . perkasa . lagi tabah untuk semua ini kerana ini adalah salah satu kehidupan yang seronok sebelum saya mencapai usia tua .*ayat sedapkan hati* har . har . har . tak sabar nak final . tak sabar mau pulang . tak sabar nak jalan jalan pergi Langkawi dengan MakPah . balik cuti terus dapat pakej percutian . terharu tau . terima kaseh MakPah ! ibu . ibu . . . . engkau la ratu hatiku . ok . nampak sangat mood ngada ngada dah datang . demmmm ! 



gambar ini hanya sebagai hiasan menyedapkan mata .



0 kaseh sayang :