Tuesday, October 05, 2010

  cerita baek punya!


entry pada hari ini adalah entry yang berunsur ilmiah . walaupun kamu rasa jijik melihat saya di dalam gambar ini . tapi kamu kena redha bahawa saya memang begini . seorang yang berilimiah . :p


alhamdulillah .....walaupun ini semua nampak seperti lakonan . tapi hakikatnya kadang-kadang saya memang begini . tapi kebanyakkannya saya bukan begini . sejuk hati Uncle Bun & MakPah kalau melihat azriyani bunaim begini . har . har . har . 


gamba ini boleh buat poster promote u . tengok muka budak perempuan baju hitam itu ! sungguh tak boleh blah !

ini bukan cara duduk saya yang biasa . ini cara duduk luar biasa !

tengok muka kawan saya baju biru tu . memang tengah control senyum . saya ? memang poyo serius !

muka budak perempuan ini memang begini . 

tengok . dea tengah tahan senyum . aish ....



akhir sekali .......


si tuan blog ! memang ! memang rasa geli tengok gamba ni . tapi lakonan yang mantap ! har . har . har .




adeh ! minggu ini bakal menjadi minggu zombi untuk azriyani bunaim kerana banyak kerja sekolah dan perkara-perkara yang perlu dilaksanakan . mata yang bulat ada eye shadow natural bawah mata bakal terserlah . ok ! nanti pergi spa dan buat facial . :p



2 kaseh sayang :

zalin said...

rajin siot ko study..best student la katekan.. =)

genetik 3G said...

hahahahaha...mcm mengolok aku siot ko...cis!xpe.smoga kata2 ko itu akn mnjd suatu doa.amin.:)