Friday, October 15, 2010

  peeeewit!



tadi pagi ada gambar pokok yang bernama anggun . saat ini ada gambar si tuan anggun yang sudah keletihan , kelemahan , kehitaman serta keberjerawatan ! oh ! saya semakin tidak faham akan perubahan pada kulit wajah yang saya alami sejak menetap di bumi kenyalang ini . sungguh ! saya tidak faham akan perubahan ini . paling tidak faham apabila orang sibuk memerhatikan kulit wajah saya yang hitam manis lagi menawan serta dihiasi dengan pimple pimple sebagai penambah seri muka . huh ! 








motif gambar ? saja mau gedik kunun kunun pemenang cabutan bertuah ! itu bukan nombor cabutan bertuah ok ! tapi itu nombor giliran nak tangkap gambar untuk audition gadis melayu ! har . har . har . saya ingin biarkan entry ini tergantung . dengan alasan . saya sudah mengantok yang amat ! tidak larat mau menaip dan kepo kepo lagi . selamat malam ! zzzzzzZZZZZZZ ting ! saya sudah buat magik ! tiba tiba tajuk entry ni macam tajuk orang gila tengah ngorat budak perempuan yang berkulit hitam dan berjerawat ! ha . ha . ha . hadakukesah ???



0 kaseh sayang :