Sunday, October 03, 2010

  taktaula nak letak TAJUK apa....


arini kita baca entry bergambar je ok . biar gambar yang menceritakan hari semalam . tapi jangan kamu berani ingat saya asek berpoya-poya kerana hanya hari semalam yang membenarkan saya untuk keluar membeli barang-barang keperluan . ini kerana sejak akhir-akhir ini kesibukan menyiapkan kerja sekolah melanda diri hingga tiada masa mau menderma ke kedai-kedai .  ceh ! T A H I K sangat ayat ini !


eh . eh . tiba-tiba mau kepo sama kamu bagitau saya ada membeli sesuatu yang saya rasa hanya sekali saja saya akan menggunakannya . apakah dea ??? jeng . jeng . jeng . tapi yang pasti penggunaannya pada kali pertama belum tentu berjaya . har . har . har . nampak gedik . tapi ganas lebih ! memang takkan berjaya ! tapi takpe . usaha tangga kejayaan ! 


jalan india, kuching

lelaki di belakang itu mmg kwn kami . hi . hi . hi .

posing poyo dari budak perempuan ini .

kepala saya memang teleng . :p

senyum . senyum kan sedekah . :)

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::

jeng . jeng . jeng .......

memperkenalkan .......

benda yang azriyani bunaim tak berapa nak pandang dalam hidup dea . apakah ???


high heel ? eeeyyuuu .... utk dinner . kalau dinner boleh pakai kasut seport . sumpah ! kasut ini tidak akan kupandang ! 
 gaya mana saya nak pakai ? entahla . (nada kecewa)
inilah satu-satunya kasut yang berjaya menambat hati azriyani bunaim . yang laen semua macam hampeh !
sedikit menyesal tidak membeli masa cuti raya yang lalu . hu . hu . hu .




eh ! sini sekejap . sinila kejap ..... pagi tadi MakPah menelefon saya . ;) alkisah rupa-rupanya telefon bimbit beliau rosak . dan MakPah sempat mengolok saya akan gelang yang sudah berjaya beliau jumpai . di mana ? di dalam kotak ajaib ! dan orang yang meletakkan gelang tersebut di situ adalah azriyani bunaim . siapa ??? azriyani bunaim . oh ! semakin bimbang akan penyakit lupa ingatan yang semakin serius dan kronik !  YaRabbi .....