Thursday, October 28, 2010

  laporan lengkap


unimas, kuching - seorang gadis dilaporkan sedang gila meroyan akibat menahan sakit ulser di dalam kerongkongnya yang semakin hari semakin kronik . sehingga menyebabkan telinganya turut mengalami kesan kesakitan tersebut . akibat dari kejadian tersebut . gadis tersebut telah pergi ke klinik untuk mendapatkan rawatan lanjut . tetapi malangnya . doktor tidak dapat mengesan sakit gadis tersebut . lalu memberikan ubat yang langsung tiada ciri ciri dapat memulihkan kesakitan gadis tersebut . 


lebih menyayat hati apabila gadis tersebut tidak dapat sangap . ketawa . malah menelan air liurnya sendiri seperti biasa akibat kesakitan yang dialami . gadis tersebut lagi bertambah gila meroyan apabila dea telah dijemput ke majlis majlis yang memerlukan tenaga mengunyah yang lancar dan baek untuk mendapatkan nikmat makanan itu sendiri . kehidupannya juga turut terganggu akibat kesakitan tersebut . oh ! sangat berharap kesakitan ini akan pergi secepat mungkin agar kehidupannya sebagai seorang pelajar yang sememangnya malas tidak bertambah semakin malas .  next week da study week ni bai ...... adeh !


oleh kerana tidak ingin merasa menyesal . rugi . atau kurang untung . maka . gadis tersebut telah mengagahkan diri untuk pergi ke majlis majlis yang akan membuatkan kesakitannya bertambah kronik hingga mahu menjerit kuat akibat mengunyah makanan yang ada di hadapannya dengan rakus sekali . sambil kunyah makanan . sambil menahan sakit dan menjerit . kau pernah buat


di bawah ini adalah antara majlis majlis yang dihadiri oleh gadis tersebut tanpa sedar diri yang dalam mulut dea itu ada kesakitan seperti seketul batu ! tetapi masih mampu tersenyum sepaten ketika mengambil gambar walaupun di dalam mulutnya sedang berperang dengan rasa sakit yang pelik lagi aneh !


first dinner  :  FCSIT DINNER 

theme  :  ANGLE & DEMON



















next entry 

second dinner  :  MAPU 2010

theme  :  masquerade ( black , white , blue )






4 kaseh sayang :

aNieCe said...

eh betullah...terbukti kali ke 89 bahawa awak ni mmg jelita la cik yani jelita ! :D

genetik 3G said...

hahahahahaha...cis!terima kaseh krana awk suke mengolok saye.:p

fendidahada said...

cantik...hehehe...

aNieCe said...

saye sgt jujur okehhhhh~ :)