Monday, October 18, 2010

  tengok tak salah . kutuk berdosa .


hari isnin . seperti hari minggu . tiada kelas . yaaaa ..... saya suka . suka juga untuk menyiapkan segala kerja skola . tapi gara gara vb . kerja skola saya tergendala . berkali kali ingin menginstall . tapi dea degil tidak mau duduk dalam laptop saya . aish ....


hari minggu yang lalu . menjadi seperti hari hari biasa . hari hari biasa bakal menjadi seperti hari minggu . orang bagi tiket free tengok konsert . tapi kau tolak . konsert ? ok . saya kena siapkan konsert microP yang lebih seronok . senyum . :) . walaupun blur dengan projek tersebut . 


semalam . menemani eyda best mencari baju dinner . mood saya tergendala . kerana memikirkan sesuatu perkara yang buat saya ingin pulang sekarang . tiada kata kata yang dapat diluahkan . biar gambar yang menceritakan hari semalam . oh ! saya sudah tidak reti membebel di dalam blog . apakah ??? mungkin saya sudah mula menjadi gadis pendiam . ada kena mengena ? memang macam jimbit ! 


nama saya azriyani bunaim aka yani jelitanyeeee .....

testing testing 1 2 3

tengok sekali macam ekzotik . tengok dua kali macam jamban ! 

huh ! 

ada macam cover majalah C L E O tak ? har . har . har .

maaf . saya memang tiada bergambar dengan orang laen . sebab orang laen sibuk membeli belah . 




saya ada berita . berita untuk kawan kawan saya dahulu . kawan kawan masa saya berumur 20 tahun . eh ! sekarang umur saya baru 22 tahun . sila percaya . daisypath kat atas tu saya tersalah buat . :p 



0 kaseh sayang :