Saturday, October 30, 2010

  Nak jugak .....


Mengumumkan ! hari semalam adalah hari berakhirnya . kesibukan . keaktifan . kekurangan tidur . kepeningan . dan segala ke yang negatif ! yeah ! segala present . segala projek . segala esimen . telah selesai ! huuuuu ...... sudah boleh baring sambil goyang kaki laju laju .


tetapi . malangnya . kesakitan di dalam mulut menjadi semakin kronik . adakah perlu untuk ke klinik luar ? sambil maen maen jari kira duet . sifat kudukut itu agak kronik juga bila di hujung sem . tetapi menjadi kurang kudukut apabila melakukan terapi minda dengan melihat lihat . membelek belek . lalu . membeli beli benda benda yang tidak sepatotnya . aish ....


ok . untuk tidak melengahkan masa lagi . seperti yang dijanjikan . ceh ! macam artis cakap dalam tb tau . menyampah ! gambar yang agak blur . sebab dalam dewan lampu ala ala romantik . sampai saya macam nak terbelegik tulang ayam . har . har . har . sila jangan jeles kalau kamu rasa saya sudah seperti daten . sesungguhnya saya tidak perasan bahawa saya kelihatan seperti daten yang sudah bercerai dengan datuknya . :p



Majlis Anugerah Pelajar Unimas

MAPU 2010


jelas sungguh perempuan di kiri sekali itu seperti daten !

di sebelah kanan yang sedang memegang hp itu adalah anak daten . :p

gambar ini wajib letak caption . di sebelah saya itu adalah TOH PUAN hazrin . 

muka old skool kan budak lelaki ini . har . har . har . seeeyreh ! mati saya kena kutuk balik kalau dea baca statement ini .

naseb baek cahaya flash kamera ini lebih . bersepah atas meja itu dengan sisa sisa makanan . hu . hu . hu .

gaya bebas yang pelik !

ini foreigner dari arab . he . he . he . eh . eh . bukan .

apa yang dilihat oleh saya itu ???

dea ni terima anugerah beb .... pelajar harapan unimas . saya ? pelajar harapan bangsa . waka . waka . eh . eh .

pinggan yang licin itu bukan saya punya . :p






sekian . last but not least . saya menci broadband ! macam T A H I K tau !


3 kaseh sayang :

aNa HaSaNaH said...

e'eh..gambr sy ade la dlm ni..dgn muke penuh debaran nk terima anugerah..haha

genetik 3G said...

debaran naek atas pentas sambil lampu fokus pd nurul sorang.hehehe....

aNa HaSaNaH said...

haha tau xpe..dh la time 2 mulut menyuap buah..naseb bukan mkn udang..klu x tersangkut kpala udang 2 kt celah gigi..hahah