Sunday, October 31, 2010

  Story telling


Assalamualaikum ..... salam sejahtera . 


Pagi yang indah . angin yang menyelinap masuk melalui daun tingkap . sepoi sepoi bahasa . tiada cahaya mentari . bertemankan awan yang kelabu . pergh ! apa yang sedang saya tulis ini ? adakah puisi ? adakah sajak ? atau adakah ini gurindam ? mungkin ia adalah serangkap pantun . har . har . har . merepek itu kadang kadang boleh menghilangkan stress dan debaran di hati . ceh !


Pagi pagi . blogwalking . semua cerita pasal bola malam tadi . buat pengetahuan semua . bajet ramai orang baca blog ini . :p saya taktau pun ada perlawanan bola sepak Piala Malaysia malam tadi . tak ke dah ternyata memang saya katak di dalam longkang . melepaskan bunyi ong degedek gedek ! huh ! saya memang hebat merepek . bola . memang tak fwend dengan saya . saya ok je . tapi bola yang taknak fwend dengan saya . nak buek camano ? tapi tahniah la kelantan . senyum sokmo ! :) :) :) 


Entah apa la yang saya sedang cuba update di hujung minggu ini . saya pun tak paham . eh . eh . tiba tiba saya pun tak paham kenapa saya asek guna saya . bukan aku . sambil kelip kelip mata . huh ! sesungguhnya saya tak paham apa yang saya update ni ??? arrrggghhhhh !!!! mungkin sebab tak dapat makan bubur mcd sejak dari sakit mulut . saya sakit mulut lagi ni . tolong belikan saya bubur ..... demmm ! saya semakin tidak dapat menelan air liur bila memikirkan jadual exam yang berturut turut ! tiada selang ! sudah la semuanya paper yang agak agak suka tengok saya lagi . aish ...... basyah !






last but not least . asek asek sentence ini . har . har . har .

happy birthday AFENDI OTHMAN

semoga panjang umur dan diberikan kesihatan yang baek .
sebenarnya saya terlupa . hu . hu . hu . naseb baek bukak blog . terima kaseh blog !



1 kaseh sayang :

fendidahada said...

thanks yani...cube hyperlinkkan nama saya tu..leh promote skali.hahaha...anyway thanks my best fwend...