Monday, November 01, 2010

  huruf M.C.D


Yes ! saya da dapat ! saya da dapat ! berjaya ! cuba kamu teka apa yang saya dapat . sambil naek naek kening . har . har . har .


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


...............


tadaaaaaaa ! ! ! ! !


eyda best & what the farha .

gedik tau dua orang perempuan ini .

terima kaseh eyda best bawa saya makan mcd !

tengok tu apa yang saya dapat . licin !

saya baru perasan satu benda .

tengok muka ini . eyeback saya . ommaaaa ! ! !



terima kaseh eyda best & what the farha sebab layan saya makan mcd . terima kaseh juga sebab perasan akan perubahan muka saya yang dipenuhi pimple & eyeback yang tidak pernah saya hairankan . tapi macam nak hairan je lepas ni . inilah kesan perubahan kehidupan saya di bumi kenyalang meow meow . balik kena pergi buat facial ni . wah ! kau hingat kau nak kawen ??? eh ! bukan ke ? seeeyreh ! :p





entry penuh gambar . motif ? gambar itu mudah untuk menceritakan keadaan . menceritakan masa . kenangan yang tercipta . aku tak paham kenapa aku cakap macam sasterawan sejak akhir akhir ini . agagagagaga . . . . .



8 kaseh sayang :

popo said...

makan bubur jer ke

genetik 3G said...

bubur jela popo...nak mkn nasi kari ikan tongkol xmampu nak masak...:p

bubbLes_7887 said...

3urup itu sgt penting utk manje kn perut kesayangan!! eheh~

>same2 yanie chantekk!! bkn ko jep yg teruje dpt mkn mcD. ktorg pown ilang kempunan. ahaks!

>1 mlm yg sgt kenyang burppp!! (^^)~

> last. last. pe slah ny nk kawen! smgt farha nk dtg jay bee. wahhh! =D

>owh2. lg 1 last. xkesah laa pimples@eyeback itu sume. kamu tetap chantekk && jelite. mmwahx!

genetik 3G said...

saye tharu eyda best bace belog huduh saye ini.sgt tharu.xsangke.(smbil kesat airmata)ha.ha.ha....sayang kamu eyda best!<3

1+1=infinity said...

seyrehh!haha

genetik 3G said...

ha.ha.ha. aasah! aish...sume da kena penangan toh puan hazrin ni.kahkahkah...

popo said...

hahaha..ala kari ikan tongkol cincai jer...

genetik 3G said...

cincai2 pun aku tgk tertelan air liur.huhuhu...