Wednesday, November 10, 2010

  senyum pengubat sedih

Tuhan berikan kita dua kaki untuk berjalan , dua tangan untuk memegang , dua telinga untuk mendengar , dan dua mata untuk melihat . Tetapi mengapa Tuhan menganugerahkan kita sekeping hati ? Kerana Tuhan telah berikan sekeping lagi hati untuk orang yang kita sayang . . . .



selesai sudah satu paper pada hari ini . hanya mampu tersenyum kerana hanya itu saja yang mampu dilakukan untuk menghilangkan segala tekanan dan rasa yang bercampur baur . ok . kakak gedik saya dan jijah perasan chantek di Sabah dapat berpindah ke Kuala Pilah . saya tersenyum . tersenyum di samping sedih . lagi sedih bila esok broadband akan kena terminate sebab aku tak bayar bil ! sungguh tiada masa untuk keluar . perlu makan eskim sekarang . 



dialek sarawak itu lebih penting dari semua ini . 



tata .


10 kaseh sayang :

a'Jan said...

kepala pun kita ada 1 ja.x kan nk bg kat org kita syg gk kot? hahaha

genetik 3G said...

eh!kan kite ade 2kepala.kepala lutut lg 1.haaa...ke kepala ko ade 1 je?lalalala....

1+1=infinity said...

haha...kepala lutut!...
yani..gudluck!

a'Jan said...

aku x pggl kepala lutut. aku pggl lutut ja..hehehehe

genetik 3G said...

jan : hahahaha...dlm dialek swak dipanggil palaktut! jdnye kena gak ko blaja panggil kepala lutut!degil siap hang!hahaha...

tasha : oh!adakah mandarin itu lg senang dr dialek swak yg soklan mcm entah pape.huhuhu...

a'Jan said...

palaktut.? <- plankton cita spongebob 2 ja.. huhu..

x pa la, aku sebut knee ja la.. =)
(teringt lagu zaman kanak2 riang aku time tadika lu..)

Lirik lagu tu : Head.....shoulder...knee n toes...(sambil goyang punggung...)-ulang 2 kali

ko taw ka lagu nie.? pecah perot gelak nie terpikir blek..sengal sungguh kecik2 lu..

genetik 3G said...

hahahahaha....adeh!ko mmg sengal.sah!sengal tahap cipan berjoget.adeh!

a'Jan said...

ala, tah2 ko pun taw pe? sj wat2 x bersalah x taw..hahaha

genetik 3G said...

:p cikgu aku xajar lagu 2 dulu.cikgu aku ajr lagu tanya sama pokok apa sbb goyang. har . har . har .

a'Jan said...

ko kena tgk post aku..khas punya post utk ko ajar lagu 2..jgn ko goyang kt unimas dh..hahaha