Thursday, November 04, 2010

  pesanan ke amaran ni ek ?

dulu





tika dan saat ini . sepanjang minggu exam sahaja . kih . kih . kih .




huh ! berpeluh jugak nak dengar nasihat MakPah di atas . sampai terpaksa mengadaptasikannya kepada wallpaper laptop ! bagi ingat ! tak lupa daratan seperti MakPah cakap . eerrkkk ! ! ! ayat akhir sekali itu memang terluah dari mulut MakPah melalui telefon bimbit saya yang sudah seperti mintak campak ke dalam tasek unimas ! point utama bukan hp . tapi ayat itu . terkedu sekejap bila mendengar ayat itu . malu sampai rasa nak pakai topeng belum kira lagi . kau hingat aku tak malu bila umur da 23 tahun masih dapat pesanan macam budak umur 13 tahun ? ? ? eh . eh . salah . umur saya bukan 23 . baru 20 . patotla MakPah bagi pesanan seperti itu . :p


sebelum itu . nampak tak binatang leher panjang yang kaler kaler dekat depan lappy saya itu ? tau tak itu binatang apa ? kalau taktau pergi tengok kamus budak tadika . haaaa . . . . mai sini cek nak habaq sejarah hidup binatang tu . hidup ke ? binatang itu adalah pemberian seorang sahabat lama kepada saya setelah dipaksa oleh saya . har . har . har . dan nama sahabat lama saya itu adalah . . . . .


drrummm . . . .  tratarataratarata . . . . .  kring kring kirng . . . . .
entah caner nak bunyikan semua ini pun saya taktau . pandai pandai kamu la nak bunyikan ikut sedap hati masak kicap mak kamu .


lagi lagi nama mamat ni . har . har . har . nak buat caner ? da dea yang bagi binatang itu .


kepada AFENDI OTHMAN :


terima kaseh . xie xie .


saya balas dengan sudah link nama kamu dengan url blog kamu . promote ! hi . hi . hi .


hidup fendidahada ! har . har . har . mati saya kalau gf dea baca blog saya . maaf cik S . . . . ;)