Saturday, November 20, 2010

  award yang masuk dalam blog. bukan dalam gobok.

Sebelum mata tertutup rapat untuk hari ini . saya perlu menyelesaikan apa yang belum diselesaikan . ayat agak sengal dan bajet penting apa yang perlu diselesaikan itu . ya . . . . memang penting ! tapi kurang penting sikit dari mengkaji kenapa masa kareb saya sudah tidak konsisten dan semakin hari semakin membuatkan saya resah gelisah kerana bermasalah untuk kareb . serius saya rasa gelisah dengan hidup apabila aktiviti kareb itu tidak dijalankan dalam sehari ! rasa seperti hidup tidak lengkap tanpa kareb . what i'm talking about ? ? ?  *kadangkadangkitaperluberkongsimasalahdalamanmanusia* :p 


Perenggan yang kedua dalam entry ini . saya dengan muka ala ala jelita ingin mengumumkan . saya telah menerima award dari seorang jejaka ala ala kacak yang bernama zalin . kih . kih . kih . terima kaseh wahai jejaka zalin . kalau nak saya puji lagi banyak . lepas ini sila bagi award lagi . kalau ada award tuan belog paling jelita lagi bagus . har . har . har . biar saya coretkan sedikit siapakah jejaka zalin ini . ceh ! macam buat biografi tau . biografi ? betul ke saya cakap ni ? dea adalah kawan diploma saya semasa di poly dahulu merangkap seorang budak lelaki yang pendiam lagi nampak alim serta sumpah ! saya tidak pernah bercakap dengan dea semasa diploma dulu . hanya mampu bermaen maen mata saja . ada ke ? hak . hak . hak . muntah hijau dea baca entry ni . yela . . . . dulu saya pun pendiam lagi pemalu . next ! ! ! 


Award ini takde kena mengena dengan apa yang telah saya karutkan di perenggan yang kedua . saya teruskan dengan jalan yang lurus dan membawa kepada tujuan utama entry ini . tambahan pula saya perlu menjawab soalan soalan yang saya rasa jawapan yang akan saya berikan adalah lebih bagus dari jawapan yang saya luahkan pada paper dialek sarawak yang lalu . oh ! past is past . 


druuummm . druuummm . ting . ting . boomm . boommm . 


award yang diterima oleh azriyani bunaim  a k a  yani jelita ialah 




*sambil naek pentas pegang kain panjang berjeler . salam dengan pemberi award . senyum sampai nampak gigi geraham bell !*


SOALAN 1 
Berikan satu nickname untuk saya .
ZalinHacker ;)


SOALAN 2
Ucapan untuk pemberi award ini .
Terima kaseh yang tidak terhingga kerana sudi beri saya award ini . *sambil kesat airmata*


SOALAN 3
Senaraikan 6 feveret artis / singer / group yang korang minat .
1) hujan 
2) hujan 
3) hujan
4) hujan
5) hujan
6) saya takde minat mana mana artis . hujan pun saya dah tak minat ! sebab hati saya tengah banjir sekarang . saya suka dengar lagu tanpa mengambil tahu siapa penyanyinya . 
boleh gitu ? 


SOALAN 4
kena tag blogger laen pulak . siapakah yang bertuah ?
1) anis idayu si chantek
2) isma atiqah si manis
3) tasha si comey 
4) nurul si ayu
5) blackforest si menawan



sekian . saya memang tak sabar nak siap menaip entry ini . sudah mengantok tahap
 kongkang !  



selamat malam kawan kawan . z z z z z Z Z Z Z Z


2 kaseh sayang :

1+1=infinity said...

eh..aku kena tag la!

Azriyani Bunaim said...

ya...anda ditag! sila amek bwk gi blog anda.hehehe...