Saturday, November 13, 2010

  apekejadah blackberry tu ?

Dengan bangganya broadband aku telah diblock ! si tuan blog tidak berapa nak tertekan dengan kejadian ini . tetapi ada sikit sikit rasa macam nak ketawa kuat kuat arini . har . har . har . eh . eh . shuuttttt . ingat ! banyak ketawa hati gelap . 



Perut kenyang . hati senang . jiwa pun mula nak jiwang . mana tak jiwang nyah oiii . . . . makan burger + kentang + bubur + eskim = macam seminggu aku tak makan ! belum big apple lagi . belum roti cap TAKA lagi . jangan tanya cap TAKA ini roti cap apa . sebab aku dah lama meroyan nak makan roti cap gardenia memang tak dapat dapat kat bumi kenyalang ni sebab roti gardenia itu seperti roti emas di sini ! memang tak wujud ! dan kalau wujud pun mungkin lebih baek kau beli dua bungkus nasi . kenyang satu hari . beli satu buku roti gardenia . kau boleh dapat dua bungkus nasi lauk ayam goreng besar . haaaa . . . . orang yang tak siuman macam aku je penah beli roti gardenia yang berharga ringgit malaysia lapan ! 


Entah kenapa malam malam begini nak buat luahan perasaan kehidupan di sini . mungkin sebab itu orang nampak aku kurus dan semakin hitam . kurus ke ? mungkin jari yang kurus . waka . waka . eh . eh . kurus sebab kurang makan . kurang makan ??? memang fitnah diri sendiri . dan semakin hitam sebab i tak sesuai dengan cuaca di sini la u . . . .  padahal dah memang kau hitam kan . :p 


Kadang kadang emosi juga bila sifat fizikal kau diperhatikan oleh orang orang yang suka melihat kau . errrkkk ! ! ! sampai muka kau pimple suka membiak pun orang perhatikan . memang sentap la kan . boleh tak aku nak emo emo yang aku tak bersalah dalam hal ni ! ! ! tengok . memang dah emo . eh . eh . tak . tak . aku tak emo dengan kau . aku emo dengan naseb diri aku di bumi kenyalang ini . sob . sob . sob . sapa tegur aku makin hitam balik cuti nanti . . . . siap ! har . har . har . tapi kalau tegur aku semakin kurus takpe . itu memang kenyataan yang perlu diluahkan dengan kata kata . what im talking about ? pengsan nyah baca entry budak ni . 



motif gambar ? cacat cela di muka itu seni . art . 




hp aku semakin buat perangai . tapi apekejadah blackberry tu ? aku tengah sibuk tanya pokcik google sekarang . kih . kih . kih .





0 kaseh sayang :