Saturday, November 06, 2010

  tak panjang maknanya pendek !

oh ! statistic ! i loike ! tolong jangan like pada saya lagi next sem okeh ! amin . . . 



saya gembira melihat header belog saya . apa motif ? 



motif nak cakap saya bukan saja jelita . tapi macam comey . saya cakap macam je ok . sila jangan muntah . :p



hujan ! hujan ! ! ! ! 



buat saya lemah gemalai tidak mampu untuk duduk dengan baek . 



baring dan pejam mata dengan baek mungkin itu yang badan saya perlukan ketika hujan . 



kuatkan iman ! abaikan kata kata peluntur semangat dari orang laen ! teguhkan semangat yang kamu telah bina !



sekian . update untuk hari ini . jangan kecewa dengan saya ok . perlu berjuang sampai ke garisan penamat !



basyah ! ! !







4 kaseh sayang :

popo said...

gud luck exam

genetik 3G said...

gudluck utk popo in the car gak!>.<

Isma Isz Eiqa said...

non-stop exam...cyg..gudluck k....chaayookk!! =)

genetik 3G said...

huhuhu...gudluck utk cik isma dedik gak!basyah!smoga adik ko slamat gak.amin...:)