Monday, November 22, 2010

  tarikh tarikh keramat

Assalamualaikum dan Selamat pagi kawan kawan . 


Hari ini . bersamaan dengan 22 November 2010 . bermulala perjuangan habes habesan aku untuk sem tiga ini . hanya berbekalkan tombak dan keris yang tajam di dalam fikiran . aku tak suka senapang . tak suka juga pistol . menikam ilmu secara lembut itu lebih baek agar lebih menjadi ingatan seumur hidup . ceh ! 


Pelbagai rasa di dalam diri . takot . sedih . tak sabar . tapi yang penting berdebar debar . rasa tersyko juga bila melihat orang orang menarik luggage untuk ke airport dan seterusnya menuju ke kampung halaman . aku ? masih ada empat paper yang sentiasa bergelumang dengan huruf R di dalam kepala ini . mintak dijaohkan . semoga aku mampu bertahan pada minggu ini . sikit saja lagi . sikit saja . *ayat penyedap hati*


22 Nov - Database Concept & Design
23 Nov - Statistics ( takot )
24 Nov - Microcomputer Interfacing ( hardcore takot )
25 Nov - Datacomm & Network  


dan tarikh yang aku selalu counting 


29 Nov - Fly back to Uncle Bun & MakPah house 


Semoga kesihatan aku semakin pulih . semoga Allah mempermudahkan segala jalan yang bakal aku lalui . semoga aku diberikan ingatan yang baek . dan yang penting . semoga tiada huruf R di sem depan . amin . 



maaf . entry agak serius . mood serius melawan kesihatan yang kurang baek . mood serius menghadapi minggu yang agak memberikan tekanan mental & fizikal . mood untuk berperang . ada orang pergi berperang ketawa ? gila kau .