Wednesday, November 17, 2010

  gusip kecewa di hari raya

Tiba tiba . pagi pagi raya ingin update blog . kunun kunun mau pergi sembahyang raya . tetapi angan angan mat jenin ! bangun pun lambat . aish . . . . kalau di rumah begini  . . . . abes pekak telinga mendengar jeritan MakPah yang frekuensinya boleh membuat jantung terhenti seketika  . keh . keh . keh . 


Pagi raya nak emo boleh ? hari itu emo bila melihat rambut noh hujan sudah tidak comey seperti dahulu . tetapi malam tadi saya sudah cukup emo apabila melihat gambar noh hujan bertunang dengan mizz nina ! ! ! ommaa ! ! ! hati terluka berdarah kembali . sampai hati u wahai noh hujan kerana tidak mengambil i sebagai tunangan u . u cuba tengok profile blog i ini .(bajet noh baca blog haku) cita cita itu hanya untuk u . ada gadis gadis yang memasang cita cita seperti itu walaupun hakikatnya cita cita itu nampak seperti geli geli tahik kambing untuk ditulis ? har . har . har . sumpah ! saya juga rasa malu untuk membacanya . tapi cita cita itu agak murni dan suci juga ya kawan kawan . T___T






Tengok gambar di atas itu sudah cukup buat saya jelesss . tengok noh . bila dea diambil gambar kepalanya akan dalam keadaan teleng . seperti saya . saya teleng ? ? ? apa kena mengena ? mulai sekarang . tika dan saat ini . saya perlu melupakan noh hujan . poyo sungguh ayat ! macam la dea pojaan hatiku .  pasti dea kecewa membaca blog ini . bukan noh ! tapi dea . ehem . ehem . har . har . har . ada bunyi bunyi gatal dan miang serta gedik di situ . agagaga . . . . 


Hari ini hari raya . hari raya orang makan ketupat . rendang . sambal kacang . tapi hari ini saya makan shawl . sebab saya TERbeli banyak shawl . hu . hu . hu . mari gadis gadis sekalian . . . . kita terjah butik eDast . segala yang indah ada di sini . chantek chantek shawl dea . saya tak tipu . saya bukan duta utama mana mana online boutique ok . tapi hanya berkongsi info untuk mencari shawl yang chantek . saya berjaya menerjah banyak lagi online shawl yang chantek chantek . tapi nanti ya . kita terjah satu satu . bak kata semua gadis gadis . shopping is the best therapy ! teheee . . . terapi untuk melupakan noh hujan juga .(sambil mata juling)



perkataan untuk beberapa hari ini : E M O !

2 kaseh sayang :

1+1=infinity said...

he looked different with songkong! almost din recognize!

Azriyani Bunaim said...

he looked different bcoz his face looked innocent! xsengal2 sperti biase.kehkehkeh...