Sunday, November 07, 2010

  kembar tak seiras

hari minggu yang suram . mendung . awan kelabu . dihembus angin yang nyaman . tenang . tenang . tenang . teringat keluarga terchenta . rindu itu anugerah Allah . tapi rindu itu kadang kadang menyakitkan . nanti sedih . nanti menanges bawah bantal sampai bantal basah kuyup . :p


tiba tiba hp berbunyi . kakak saya yang gedik memberitahu izzah sedang gila meroyan melihat neneknya di kaca tb . MakPah di kaca tb ? ? ? apakah ? ? ? har . har . har . 


nenek ! nenek ! nenek ! tapi tunjuk muka kartina aziz . sebagai anak kepada MakPah . saya turut konfius dan tidak paham . adakah kanak kanak itu memang jujur . atau izzah itu sedang mengalami kerabunan mata seperti saya ? ? ?


menci tau . kalau MakPah tau akan hal ini . mesti semakin naek berat badan beliau . agagagaga . . . . basuh pinggan di dapur pun mesti sambil menyanyi lagu salamiah hassan . oh ! tidakkk ! ! ! saya tidak mahu MakPah menjadi artis veteran yang hot di pasir gudang ! ! ! ! ini tidak boleh berlaku ! har . har . har . 



MakPah  =  Kartina Aziz 


ommaaa ! ! !


nak bagi bunga kat mana satu ni ? ? ? 





eh ! MakPah macam lagi cun dari Kartina Aziz la . hik . hik . hik . mak saya mestilah cun ! cucu MakPah itu memang pelik ! aish . . . .


adeh ! tergelak guling guling bila mengetahui kakak saya yang gedik itu penat untuk explain kepada izzah perasan chantek yang dalam tb itu bukan nenek ! ! ! ! bukan ! ! ! ! ! ! 


tapi saya bangga mendapat ibu seperti MakPah . super duper woman ! macam artis lagi ! hotzzzzzz . . . . auuwww !




saya sayang MakPah ! 





sambil layan lagu salamiah hassan . keh . keh . keh .



5 kaseh sayang :

fendidahada said...

wah..dah pandai cakap dah izzah...mesti kepo kan

genetik 3G said...

bkn kepo je. suda pandai prasan chantek!jijah antek...menyampah tau!hukhukhukhuk...

1+1=infinity said...

ada sikit la look alike!

genetik 3G said...

hakhakhakhakhak...ommaaa!!!tasha!u must wear a spectacle.kehkehkeh...

1+1=infinity said...

haha...got a bit bah..if u tgk dari tepi..look alike ba!