Saturday, November 13, 2010

  meow ! meow . . . .

Pagi sabtu yang buat mood aku rasa nak smackdown tombol pintu bagi cabut ! har . har . har . aku memang tak suka pintu . pintu pun tak suka aku . berani pintu itu mengunci aku dari luar ? ? ? cis ! abes jari jemari aku lebam gara gara ketuk pintu kuat kuat dengan harapan housemate aku dengar aku terkunci dari luar . tapi hampeh ! semua orang khusyuk mengarang mimpi di dalam bilik .  


Dengan hebat dan tanpa rasa gerun . aku panjat ikut dapur . tak gerun ke ? gila kau tak gerun . memang rasa macam nak bunuh diri . tingkat tiga yang macam tingkat empat ! kalau kaki kiri ke bawah . boleh buat terjunan bebas tanpa payung terjun . tapi kalau kaki kanan ke atas . dapat masuk rumah ikut dapur . tersalah langkah memang rumah sakit sebulan la jawabnya . naseb baek aku ada ciri ciri catwoman . agagaga . . . . Alhamdulillah . . . . selamat .


Gara gara sampah . aku terkunci . pasni kalau keluar aku nak tendang pintu itu kuat kuat . tanda salam sayang sebelum keluar . patotlah MakPah selalu cakap aku ganas . hu . hu . hu . chow ! (sambil jelingan mata tajam seperti catwoman kepada pintu)






semalam makan banyak . ada hikmah untuk aku jadi catwoman hari ini . har . har . har . 





6 kaseh sayang :

zalin said...

kalau pintu tu leh tendang ko, dah lama dia tendang sbelum ko sempat menendang..hahaha..

genetik 3G said...

:p

fendidahada said...

pergh...dasyatnye...

genetik 3G said...

hahaha...

1+1=infinity said...

yani..anda mmg sgt catwoman..tp mcm catwoman pun kalah..c jelita lagi gagah perkasa..har har har

genetik 3G said...

ceh!ayat itu sperti mengolok saye.hukhukhuk..tp srius tinggi.entah dr mana dtg kberanian utk memanjat.hahaha...