Thursday, November 04, 2010

  K A R E B



arini aku rasa nak tendang pintu jamban kuat kuat .


sebab ?


sebab .


sebab .


sebab .


aku penat keluar masuk jamban !


bukan penat study .


tapi penat k a r e b !


dari tengahari sampai saat nak update blog ini aku asek keluar masuk jamban !

 
sila tanya pokcik google kalau taktau  k a r e b  itu apa .


sumpah ! memang kau takkan dapat jawapan .


kalau tanya izzah perasan chantek dan sememangnya gedik mungkin akan dapat jawapan .


k a r e b .


terbalikkan .


jadi ?


lu pikirla sendiri !


lagi satu .


aku rasa tergugat .


sebab izzah gedik da pandai cakap dea chantek .


aku rasa tak tenang hati bila dapat tau anak sedara aku yang baru berumur dua tahun lima bulan sudah pandai menjanguk bahkan perasan chantek ! huh ! jijah chantek ! ommaaaa ! ! !


semasa  k a r e b  tadi aku asek terpikir dari manakah genetik izzah itu .


gedik . suka menjanguk . perasan chantek .


sumpah ! aku rasa makin sakit perut memikirkan hal ini kerana genetik itu ada macam genetik aku !
tiba tiba mengaku . errrrkkk ! ! !  


har . har . har . haruslah dea menjadi begitu . aish . . . . .


pengaruh azriyani bunaim yang kuat !


demmm !






ucu ! ucu ! ucu ! jijah chantek !


terngiang ngiang sampai sekarang kata kata yang terkeluar dari hp aku pagi tadi .


rasa macam mimpi ngeri .



0 kaseh sayang :