Friday, November 12, 2010

  malam yang menggantikan siang

Oh ! pelik . broadband masih boleh berfungsi seperti biasa . saja je gertak aku kan celcom ni . ceh ! ape kes buat post malam malam buta ? sebab tiba tiba nak gila meroyan bila tengok noh hujan dah potong rambut jadi macam tomok ! ! ! ommaa ! u sudah tidak comey bila rambut u yang comey itu sudah tidak bersama dengan u lagi wahai noh hujan . bila i tengok u macam i tengok tomok . oh ! tidak ! ! ! i amat kecewa dengan u . sob . sob . sob . ada noh kesah aku kecewa dengan dea ? ? ?


Kebetulan di dalam rumah aku ada peminat lagu lagu rock tangkap cintan . hah ? genre muzik apakah ini ? macam pelik . he . he . he . hari hari melalak lagu zaman dolo dolo yang kita sudah jarang dengar . rasa taksub juga bila ada orang muda yang berjantina gadis gadis yang tidak suka mendengar lagu terbaru . terkini . lagi terhangat . tetapi lebih meminati lagu lagu zaman akak abang kita berchenta . ahaks ! maka . mendapat satu berita dari peminat beliau merangkap junior housemate aku . salam takziah buat keluarga Shamrin Fotograf . semoga Allah menempatkan beliau bersama dengan orang orang yang beriman . Al - Fatihah . . . . 


Ok . da . jangan risau . aku takkan update panjang panjang . tapi macam panjang jugak ni . keh . keh . keh . sebenarnya saja nak gedik test signature kat bawah ni . nak tengok jelita ke tak  ada dalam entry . har . har . har . memang sah ! sah jelita ! macam T A H I K sangat . :p 





Selamat Malam kawan kawan . . . . z z z z z Z Z Z Z Z Z Z




0 kaseh sayang :