Thursday, November 25, 2010

  i miss u sayang....

Sila baca tajuk entry dengan nada paling manja dan romantik . tolongla . tolongla buat . oh ! blog ! kangan sungguh saya pada kamu . kangan juga sama kamu kamu yang sudi baca blog saya . kangan sama saya enggak ? nah ! flying kiss . muahahahahaha . . .  enggak pasti ikhlas enggak saya bagi ini . eh ! saya pandai berbahasa indo dari berdialek sarawak . ah ! menci cakap sarawak ! semua orang cakap saya huduh bila berdialek sarawak . ok . fine ! :p 


Pertama . akhirnya . minggu yang menakotkan telah pun berjaya dilalui . dilalui dengan apa ? dengan sedihnya ! boleh tak saya nak buat review exam ? boleh tak ? tertekan tak kamu yang membacanya ? tertekan tak ? ? ? tak kira . saya tetap nak buat jugak . sebab saya tertekan . emo . sedih . risau . takot . setiap hari termenung apabila terkenangkan jawapan jawapan yang saya luahkan dalam keempat empat paper yang saya rasa semua saya R ! ini memang kata kata yang tidak bagus untuk ditiru .  suruh buat coding assembly language . memang la saya terkebil kebil bai . walaupun coding itu seperti cara cara membuat kek marble . tetapi coding itu tidak memberikan kesan jatuh chenta langsung apabila membuatnya . aarrrggghhh ! ! ! makin tertekan juga bila soalan yang keluar unexpected ! boleh tak hari pertama saja sudah menanges tak berlagu . oh ! maakkkk ! ! ! sob . sob . sob . bila teringat jawapan exam . rasa seperti penyakit parkinson datang menyerang . takot wooo . . . . tika ini hanya mampu bertawakal dan berdoa kepada Allah dengan segala usaha yang telah dilakukan . amin . 


Kedua . broadband  a k a  babunband telah kembali berfungsi seperti biasa ! ! ! nada seperti gembira . tapi takdela gembira sangat pun . sebab speed babunband ini sudah decrease akibat dikerjakan oleh saya yang tidak berfaedah ini . saya tak berfaedah ? tak mungkin . :p terima kaseh ya kamu yang menolong saya membayarkan bil . terima kaseh berjuta juta stoberi . laen kali tolong lagi ok . T___T


Ketiga . saya nak cakap saya baru balik airport . menghantar abang khai ensem tapi pekak balik ke key elle hari ini . boleh tak saya eja key elle macam gitu ? eh . eh . ini bukan point utama . point utamanya adalah . saya emo tengok semua orang dah balik ! ggrrrrr . . . .



dua orang budak lelaki  di belakang saya yang kadang kadang kurang siuman . serius bahaya . saya tak tipu . 


perempuan bermata lebam akibat tekanan exam ! poyosssss .




Keempat . apesal saya macam dah tak reti update blog  ni ? ? ? demmm !



2 kaseh sayang :

fendidahada said...

miss me?thanks... perasan je...

selamat bercuti...

Azriyani Bunaim said...

mmmm...:)

hepi holiday to u too...