Monday, November 15, 2010

  kau rompak hatiku dengan senyuman

kamu tahu ada apa dengan senyuman ?


kamu tahu apa makna sebuah senyuman ?


kamu tahu bagaimana senyuman itu boleh menggegar jiwa yang melihatnya ?


kamu tahu kenapa senyuman itu perlu diberikan kepada orang laen ?


kamu tahu ?


kerana .


senyuman itu punya kuasa yang hebat .


kuasa membuat hati yang sedih menjadi gembira .


kuasa membuat hati yang marah menjadi tenang .


kuasa membuat hari yang suram menjadi ceria .


dan kuasa menutup hati yang sedih dari pandangan orang laen .


hanya dengan sebuah senyuman .


hidup mesti diteruskan .


senyuman mesti terus dilemparkan .


walau terluka dan sesedih manapun kamu .


kerana senyuman itu akan membuat kamu lebih tabah menghadapi segalanya .





Alhamdulillah . . . .  di saat aku rasa kembali terjatuh . aku mendapat berita gembira yang aku tak payah susah susah buat rayuan kolej sebab aku dapat kolej ! ! ! har . har . har . bersyukur dengan keajaiban hanya tiga cop kolej . >.< aku ingin tersenyum . :) walaupun hati ini seperti menyembunyikan sesuatu . 


eh . eh . emosi tau entry ini . aarrgghhhh ! ! ! demmm ! gambar di atas bukan gambar cara pakai tudung ok . tudung itu tudung segera . takkan la cik yani jelita nak ajar gadis gadis pakai tudung segera yang capai , sarung , lepas itu campak je . jijah perasan chantek pun pandai pakai . ops ! tak boleh kutuk jijah banyak banyak . walaupun akak gedik saya tengah excited busy packing barang nak pindah semenanjung tapi kalau dah namanya stalker dan kaki gusip . sempat dea terjah blog saya dan meninggalkan komen komen tidak puas hati . har . har . har . yang penting i sayang u lebih la azrinda bunaim . muka u kan macam muka i . tapi i jelita lebih banyak . teheee . . . . tengok . tengok . i da promote u dalam blog i . tajuk entry ini takde kena mengena dengan si tuan blog ok . jangan berani kamu pikir bukan bukan . :p



8 kaseh sayang :

fendidahada said...

wah...iklan pakai tudung kan..pandainye posing...nsib baik saya bukan takde slr..tidak kamu jadi model portfolio saya...hehehe

fendidahada said...

wah...iklan pakai tudung kan..pandainye posing...nsib baik saya takde dslr..tidak kamu jadi model portfolio saya...hehehe

aNieCe said...

bila saye tgk gmbr thumbnail mmg saye igt kamu buat tutorial cara nk pkai shawl! hahaha...apa lagi, kamu buatla 1 entry yg begitu! :D

luvandhugs ♥

Azriyani Bunaim said...

fendi : ehem.ehem.ada model yg lebih sesuai utk jd model portfolio kamu itu.hikhikhik...

anis : :p nnt saye bt khas utk awk.hahaha...wajib awk pki shawl itu.

1+1=infinity said...

a'ah la..mcam cara2 pakai tudung..haha..yani yani..congratz! kerna dpt kolej..sya pun!

Azriyani Bunaim said...

hahaha...tp tetap jelita kan.:p har.har.har.congrate for tasha 2...dpt bilik yg same.yea yea.hehehe....

1+1=infinity said...

yala..jelita la tu...bila baca word JELITA..first thinking in mind was u!haha

guest007 said...

nk amek jd model...boleh bha.tp kne jmpa manager dlu berurusan setel payment.br boleh amek jd model... ;)