Tuesday, November 30, 2010

  eh.eh.bukan.

Aktiviti pertama sebaek saja menjejakkan kaki ke rumah Uncle Bun & MakPah . 


tudung dato' siti tapi digayakan oleh daten yani jelita .


tudung ibu ibu . jelas terpancar kan sifat keibuan di wajah saya . :p


jangan salah paham .


saya bukan model tudung .


saya cuba je . 


apa kesss ? ? ?


aktiviti terbaru MakPah adalah menjual tudung ! 


ommaaa ! 


sebagai anak yang gila tudung saya amat teruja .


harga ?


mak oiii ! juling mata !


hanya mampu mencuba .


lepas itu letak balik .


shawl lagi murah . keh . keh . keh .


naseb baek MakPah takde jual shawl .


orang tua tak pakai shawl ok . *ni ayat MakPah*


ayat terakhir . 


saya ada shawl baru ! ! ! har . har . har .


2 kaseh sayang :

fendidahada said...

nanti mintak mak pah sponsor tudung tuk saya k...hehe

Azriyani Bunaim said...

hah? kamu nak pakai tudung ke?har. har.har.