Sunday, November 15, 2009

  Berakhir Sebuah Penantian

Morning glory sume!!!!!heee....today is sunday.tomorrow?monday!!!!!!esok saye akan tido di sebuah rumah yg saye rindukan.tp yg paling saye rindu adalah penduduk2 tetap di dlm umah tersebut.hehehe...mak!abah!tunggu uchu blk!!!!!!!!uchu?hukhukhuk....bersediala mak abah utk membebel slame sbulan ni.hehehe...yg lebih besh saye akn jumpe ngan si izzah gedik!tp cuti ni gak saye nak mronggeng ngan beshfwend saye mse zaman muda mudi dulu.shallu!!!!!da lame xkuar meronggeng gi cek keuntungan soping2 complex kat JB.yg penting saye nak membeli sesuatu yg bleh menggembirekan ati saye.apakah dea?saye pun xtau.hehehe....

Esok flight pukul 10.50.aku ingatkan kul 10.05.xdela aku terkocoh2 nak pulang kunci bilik sume.bleh ke japlg nak tepon Mak Pah nak mintak Mak Pah msk naci lemak esok pg?huhuhu...nanti blk umah bleh mkn naci lemak.bleh ke???mmmm....tp mcm menyusahkan je kan.gedik sungguh!kalo call skrg...nanti Uncle Bun bleh gi pasar ptg ni beli udang.kahkahkah...bleh Mak Pah buat naci lemak sambal udang.nyam3....tertelan air liur jap.sssllluuurrr.....byk cekadak hang!hukhukhuk....tp esok sampai umah je mesti si kepo2 kat umah tu akan menanye soklan2 yg mls aku nak lyn.kak yani blk?kak yani nek kapal tebang ea td?knape kak yani blk?& aku mesti akan jwb ngan garangnye.sukati kak yani la nak blk!ni umah kak yani!bkn umah korang!hahahaha.....rindu kat si garang, si gedik, si gemok & si rongak yg aku marah pun tersengih2 je.wpun kdg2 diorg nakal tp kdg2 diorg buat aku ketawe terbahak2 sbb diorg ckp mengikut teori akal fikiran diorg sendiri.hehehe.....

Arini xde keje.jdnye aku bleh membebel byk2 kat blog buat kali trakhir.huhuhu....td call si gem kembar saye.hehehe....kak rinda!!!nak ckp ngan si gedik izzah.tp dea duk nyanyi2 lagu stacy.kenapa bah,kenapa bah....sudeh pandai ckp sabah!baru 1years & 6months.cucu uncle bun yg takot ngan uncle bun tu da pandai ckp sabah.haiiiiyyyyaaa....duk sabah pandai ckp sabah.duk blk kg jb nanti ckp jawe ngan atok nenek.duk blk kg klate nanti duk ckp klate.1Malaysia kn.huhuhu....bakal meriah la umah atok bun & nek pah nanti...maka...nek pah pun akan terjerit2 & atok bun hanye diam seperti tiada prasaan.tp dlm ati geram je.hehehe....

Sempena cuti yg bakal tibe ini....saye mengucapkan selamat beronggeng2 kpd sahabat2 seperjuangan saye yg lum abis exam...hehehe....kesian diorg still have 2papers.basyah!!aannyyyiiieee.....Selamat Hari Raye Aidiladha jugek....pakai baju raye,amik2 gamba,mkn naci impit, kuah lodeh, sambal goreng, aym masak kicap..nyam3....lazat.....telan air liur lg.sssluuuurrr....tgk wifi ni.time aku da taip bykla dea disconnect.cis!bikin gua paaannnaaassss je.






0 kaseh sayang :