Tuesday, November 03, 2009

  Hadapilah Dengan Senyuman....:)

Assalamualaikum!!!!!!!!!!!
Cik Yan dtg ni....heeee.....
Cik Yan? sape tu? Cik Yan tu panggilan Cik Ka pd YaNi CoMeY.heeee....Cik Yan n Cik Ka.comey sgt.huhuhu....arini ari slase...3 Nov!!!!!!2paper da settle aku kejekan. pdn muke dea!aku ganyang cukup2. lg 4paper yg bakal membunuh aku.huhuhu.....tp aku akn pastikan aku yg bunuh dea.bleh ke?bleh2 ma....basyah!!arini aku rase bahagia wpun kepeningan aku dtg setelah penat bergusti ngan paper BM.pnt jari-jemari aku menumbuk dea.huhuhu....BM2....tak sangke aku mengadap ko lagi slepas sekian lame aku meninggalkan ko.nsb baek Miss Fatimah tu ok n besh. kalo tak....aku mesti jemu n kalo bleh taknak berchenta ngan ko lg.hukhukhuk.....baek aku bchenta n berkasih syg ngan diskrit.huhuhu....diskrit? tetibe aku mcm parkinson.gegel segale bende yg ade pd aku.theeettt!!!!!!!!hahaha.....naper arini saye rase bahagia? sbb Allah telah menganugerahkan saye ketenangan di saat2 saye rase tertekan ngan diri saye sendri.caner tu?hehehe.....sejak akhir2 ni mcm2 bende yani kene hadapi. yani penat....(gaye gedik)hahahaha.....tp Allah  sentiase ade ngan aku wpun aku takde sape2 kat sini.sedih.......sob2....kerinduan aku pada Mak Pah pun da trubat sbb dpt ckp ngan Mak Pah smlm!!!!!!!!!!!sgt ske.....^-^Mak Pah tu mak saye. Kazen2 saye panggil mak saye Mak Pah.hehehe.....mak saye siap ckp beliau sentiase doakan saye menjadi kuat di sini sampai saye dpt capai ape yg saye nak. saye hanye mampu ketawe seperti tiada prasaan. tp setelah telefon di letak.....saye sedih di bawah bantal!hhhuuuaaarrgghhhhh!!!!!!!!!!!huhuhu......adakah saye hipokrit?cube menyorokkan prasaan sendri tp hakikatnye saye bkn seperti ape yg dilihat oleh kamu.hukhukhuk....sepertinye saye smakin merepek. huuuu.......ish!mcm geli je aku bace ayt2 aku di atas.hahahaha....aku ke ni???oh!my God.......apepun aku harap prasaan tenang ini akan bsama aku sampai aku abis final.bile tu?13Nov!!!!!!!!!!pastu bleh mronggeng Cik Yan!tp......no money.....no ronggeng2!huhuhu......



0 kaseh sayang :