Monday, November 02, 2009

  Rasa Apakah Ini.....?

mmmm.....prasaan lapar yg tramat sgt ini telah membuatkan aku nk update blog.huhuhu.....rase lapar ini mengganggu konsentrasi idup aku. rasa apakah ini....? da baper ari aku tak mkn naci ek? huhuhu.....arini aku bgn sgt lambat. mcm study bria2 sgt mlm td. nsb baek tak terlepas solat subuh. huhuhu.....naper arini aku bgn tido je aku rase mcm mood aku sume ilang. adakah dlm kepale otak aku ni duk pkir soklan apakah yg bakal keluar esok.....atau memikirkan bende2 yg tak sepatotnye aku pkir....?hhhuuuaaarrrggghhhh!!!!!!!aku tersepit lg terkepit. rasa ini membuatkan aku tak slesa sbb aku asik termenung lalu melayang seperti layang2 yg putus talinye.hahahaha....mengarut! Ya Allah....Kau tenangkanlah hati hamba-Mu yg lemah ini....Kau lapangkanlah dadaku.....Kau hilangkanlah semua rase ini. Mudah-mudahan aku dapat fokus pada apa yg aku nak buat mase skrg ni. Kau permudahkanlah aku menjawab soklan final esok.amin......nothing to say. nak merepek pun da takde feel....mmmmm.......



0 kaseh sayang :