Saturday, November 14, 2009

  C.O.O.L or C.O.L.D?

Sejuk sungguh arini.xpenah rase sesejuk ni di ptg hari.hehehe...arini bangun tido je terus pack brg.nsb baek brg xbyk. xdela aku pening nak kemas. pertame kalinye azriyani cube menjadi sesimple yg mungkin.huhuhu....kalo dulu sumenye nak kene complete.xleh kurang ckit.tp skrg mule mnjadi seorg yg simple.yela...nak hangkut brg dr smenanjung gi sarawak xmcm leceh pulek.dahla kalo berat luggage lebih ckit kene charge.jdnye cube menjadi seorg yg biase!sebelum ni luar biase ke???mmmm.....

Smlm penat sudeh bersoping.hasil yg didapati adalah kek swak & ikan terubuk!!!hehehe...dpt mkn naci ayam penyet lg sebelum blk smenanjung.mcmla kat JB xde.gedik!ni nasi ayam penyet yg ayam dea besar....besar sgt.kenyang mkn. naperla aku rase mcm lmbt mase berlalu.kalo exam tu mcm cpt je.nak study je tetibe esok da exam.tp arini mcm lambat pulek mse berjalan.xsabar nak blk umah.nak merase ketenangan yg sgt dirindui.huhuhu....nak melupekan segala kesakitan, kegeraman & ketensenan.next sem?cube mncari ketenangan laen.aku akan berusaha!basyah!!aannyyiiee....kdg2 lebih baek sendiri.sendiri membawa diri.hukhukhuk....

Mlm ni nak buat ape ek?mlm td mse before tido ingatkan nak lyn bujang lapuk tp tetibe bru je start cd mate aku da terpejam.tersedar tgk cd da abis play.hahaha....eh,tetibe lapar la...tp mls nak turun kafe.megi da abis.mmmm....ape yg bleh aku mkn ek?bleh ke nak mkn KFC?ade delivery x?huhuhu...ddduussshhhh!!!!!xpe3.aku akan bertahan slagi bleh tahan.kang mlm rse lapar aku tidola sampai esok pg.hehehe....aku bleh tido dlm keadaan lapar tau.hebat x saye?hebat kepale hot hang!pemalas sungguh pompuan ni.heeeee.....ni hari2 trakhir aku update blog.pasni?blog pun cuti sbulan....teeettttt!!!!!!!!!!!!!lalalala.....



0 kaseh sayang :